راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک مرکزی خبر داد / انتقال دارایی‌ها، تسهیلات، کارکنان و شعب مؤسسه اعتباری نور به بانک ملی

بانک مرکزی از انتقال دارایی‌ها، سپرده‌ها، تسهیلات، کارکنان و شعب مؤسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران خبر داد و در اطلاعیه‌ای عنوان کرد که این اقدام در راستای برنامه اصلاح نظام بانکی کشور انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، سپرده‌گذاران و تمام ذینفعان این مؤسسه می‌توانند از تاریخ شنبه یازدهم آذرماه با مراجعه به شعب سابق مؤسسه اعتباری نور (ذیل مدیریت بانک ملی) از تمام خدمات بانکی لازم استفاده کنند.

بر اساس اطلاعیه بانک مرکزی در خصوص سایر ذینفعان بانک، برنامه‌ریزی لازم به شرح ذیل انجام می‌شود:

  1. شعب و کارکنان شاغل در مؤسسه اعتباری نور همانند گذشته مشغول به فعالیت بوده و در چهارچوب مصوبات کمیته اصلاح نظام بانکی به بانک ملی ایران منتقل می‌شوند.
  2. ارائه خدمات بانکی به تمامی مشتریان محترم اعم از سپرده‌گذاران و تسهیلات‌گیرندگان مؤسسه اعتباری یادشده با مدیریت و راهبری بانک ملی ایران در چهارچوب ضوابط و مقررات ابلاغی و طبق روال عادی قبلی به قوت خود ادامه می‌یابد و مشتریان می‌توانند خدمات مزبور را همانند گذشته در چهارچوب قراردادهای سپرده‌گذاری و تسهیلاتی دریافت کنند. علاوه بر آن در چهارچوب مقررات این بانک از خدمات گسترده‌تری که توسط بانک مذکور در حال ارائه است بهره‌مند شوند.
  3. امور سهام مؤسسه اعتباری نور، پاسخگوی تمام سؤالات و درخواست‌های سهامداران محترم مؤسسه خواهد بود. مطالبات سهامداران محترم موسسه یادشده در چهارچوب مصوبات صدرالاشاره و پس از ایفای تعهدات مؤسسه مذکور به بانک مرکزی و سایر دستگاه‌های اجرایی و مراجع قانونی، محاسبه و پرداخت می‌شود.
  4. هیئت سرپرستی منصوب بانک مرکزی در مؤسسه اعتباری غیربانکی نور مستقر هستند و تمام مراحل این برنامه توسط آنان و با نظارت کامل در حال انجام است.
  5. بی‌تردید در کنار لطف و مرحمت الهی، اصحاب رسانه، کارشناسان، مدیران و صاحب‌نظران نظام بانکی در راستای تشریک مساعی برای دستیابی به اهداف مد نظر این تکلیف مهم، نقش انکارناپذیری داشته و مددکار مسئولان و عوامل این مأموریت هستند.

در پایان اطلاعیه بانک مرکزی تأکید شده است:‌ «این فرایند به‌عنوان گامی مهم در راستای حفظ ثبات و سلامت نظام بانکی محسوب شده و همراهی در اجرای موفق آن برای ارائه خدمات بهتر به آحاد جامعه مورد انتظار است؛ بنابراین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از هموطنان گرامی تقاضا دارد اخبار و اطلاعات مربوط به این طرح ملی را صرفاً از طریق اطلاعیه‌های رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک ملی ایران پیگیری کنند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.