راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

توسن‌تکنو برنده مناقصه خرید 70 هزار کارت‌خوان‌ سیار شرکت به‌پرداخت ملت شد / ورود پایانه TECHNO D230 به بازار پذیرندگان به‌پرداخت ملت

توسن‌تکنو برنده مناقصه خرید ۷۰ هزار کارت‌خوان شرکت به‌پرداخت ملت شد. مورد مناقصه خرید شرکت به‌پرداخت ملت ۱۰۰ هزار دستگاه شامل ۷۰ هزار کارت‌خوان سیار و ۳۰ هزار کارت‌خوان ثابت بوده که توسن‌تکنو توانست برنده مناقصه خرید کارت‌خوان‌های سیار آن شرکت شود.

مناقصه خرید ۷۰ هزار کارت‌خوان شرکت به‌پرداخت ملت، ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد و پس از دریافت پیشنهادات تأمین‌کنندگان مختلف توسط شرکت به‌پرداخت ملت، شرکت توسن‌تکنو به‌عنوان برنده این مناقصه معرفی شد. بر اساس این قرارداد، پایانه پرداخت الکترونیک هوشمند TECHNO D230 برای ورود به بازار پذیرندگان شرکت به‌پرداخت ملت تولید و عرضه خواهد شد.

پایانه پرداخت الکترونیک سیار TECHNO D230 می‌تواند ضمن اتصال به پلتفرم TECHSTORE، سیستم‌عامل و نرم‌افزارهای خود را با سرعت و سهولت به‌روزرسانی کرده و در نتیجه کاربر نهایی کارت‌خوان همواره از به‌روزترین نرم‌افزارها و سیستم‌عامل‌ها بهره‌مند شود. با استفاده از امکان ردیابی این پایانه از طریق GPS تعبیه‌شده در آن، شرکت‌های فراهم‌کننده خدمات پرداخت، دارندگان این پایانه و صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند موقعیت این کارت‌خوان سیار و افراد حامل آن را در هر لحظه ردیابی کنند و بر اساس نیازهای کسب‌وکاری خود، از این قابلیت جذاب بهره‌مند شوند.

این کارت‌خوان سیار می‌تواند با بهره‌گیری از باتری قدرتمند ۳۴۰۰ میلی‌آمپرساعت، تنها با یک بار شارژ به‌مدت ۲۴ ساعت فعال بوده و از شارژ مجدد روزانه بی‌نیاز شود. این پایانه قادر است تنها با یک بار شارژ، بیش از ۱۵۰۰ تراکنش پرداخت الکترونیک را انجام دهد.  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.