راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عملکرد شرکت پرداخت نوین آرین در گزارش شهریورماه شاپرک / سهم پرداخت نوین از مبلغ تراکنش‌ها 0.27 درصد افزایش یافت

امروز گزارش شهریورماه شاپرک منتشر شد. شرکت پرداخت نوین آرین با استناد به این گزارش، اعلام می‌کند که شرکت پرداخت نوین آرین همچنان در شاخص‌های ارزیابی این گزارش در وضعیت مناسبی قرار دارد.

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت پرداخت نوین آرین، گزارش شماره ۹۹ شرکت شاپرک در حالی منتشر شد که شرکت پرداخت نوین در شاخص‌های مختلف ارزیابی صنعت پرداخت توانسته است رتبه نخست را در میان سایر شرکت‌های پی‌اس‌پی داشته باشد. در این گزارش، شرکت پرداخت نوین با کسب ۴.۴۶ درصد سهم بازار توانسته در شهریورماه به نسبت ماه گذشته ۰.۲۷ درصد رشد داشته باشد.

علاوه بر این، در بخش دیگری از این گزارش آمده است که این شرکت با رشد ۰.۲۸درصدی از مبلغ تراکنش‌های کارت‌خوان فروشگاهی رتبه نخست شرکت‌های صنعت پرداخت را به خود اختصاص داده است.

گزارش شهریور ۱۴۰۲ شرکت شاپرک که شماره ۹۹ آن است، خلاصه‌ای آماری از صنعت پرداخت الکترونیک ایران است. این گزارش در بخشی به مقایسه سهم هر شرکت پی‌اس‌پی از مبلغ تراکنش‌ها به ازای هر سرویس پرداخته است که در آن پرداخت نوین با کسب ۰.۲۷ درصد رشد در شاخص سهم از مبلغ تراکنش‌های خرید رتبه نخست و در سهم مبلغ از تراکنش‌های پرداخت قبض و شارژ با رشد ۰.۴۳درصدی رتبه دوم در این شاخص را کسب کرده است.

همچنین، داده‌های آماری و مقایسه‌ای در این گزارش بیانگر کسب رتبه نخست توسط شرکت پرداخت نوین در شاخص مقایسه‌ای سهم هر شرکت از تعداد هر یک از ابزارهای تراکنش‌دار به نسبت ماه گذشته با رشد ۰.۲۹درصدی همراه است. این در حالی است که این شرکت توانسته در شاخص اثربخش مبلغ کارت‌خوان‌های فروشگاهی فعال سیستمی نیز با رشد ۰.۰۲۶ درصد بیشترین واحد افزایش را به خود اختصاص دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.