راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سه اثر جدید همایون شجریان با همکاری پی‌پاد منتشر شد

سه قطعه جدید از همایون شجریان با حمایت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد منتشر و به علاقه‌مندان تقدیم شد. این سه اثر در استمرار همکاری همایون شجریان با شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد منتشر شده است.

«از من چرا رنجیده‌ای» با شعری از سعدی و «امشب اگر یاری کنی» و «بر من گذشتی» با اشعاری از سیمین بهبهانی جدیدترین آثار این هنرمند است که با آهنگ‌سازی سعید فرج‌پوری و تنظیم غلامرضا صادقی منتشر شد. این قطعات با حمایت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با شعار «پی‌پاد، آهنگ یک انتخاب» منتشر شد و برای علاقه‌مندان به این موسیقی از طریق صفحه اینستاگرام استاد شجریان و سایت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به‌صورت رایگان قابل‌ دسترسی است.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه صنعت پرداخت، همکاری و حمایت از پروژه‌های فرهنگی را در دستور کار داشته و سعی کرده با نشر آثار موسیقایی از هنرمندان صاحب‌نام، سهمی در حوزه فرهنگ و هنر کشور نیز داشته باشد.

پیش‌تر، سه قطعه از همایون شجریان با همکاری پی‌پاد منتشر شده بود. طبق این گزارش، این آثار از طریق اینستاگرام ایشان و پی‌پاد به‌صورت رایگان به علاقه‌مندان تقدیم شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.