راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پانزدهمین مجمع عمومی انجمن کامپیوتر ایران برگزار شد / انتخاب هیئت‌مدیره جدید انجمن 

پانزدهمین مجمع‌ عمومی عادی (نوبت دوم) انجمن کامپیوتر ایران سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ در دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شريف با حضور هیئت‌مدیره و جمعی از اعضای انجمن برگزار شد.

در ابتدای این جلسه جعفر حبیبی، رئیس انجمن کامپیوتر ایران، از زحمات سال گذشته اعضای هیئت‌مدیره تشکر کرد و بیان کرد: «توقع ما از اعضای انجمن به‌ویژه هیئت‌مدیره، همکاری و فعالیت بیشتر و ارائه هرگونه پیشنهاد و راهکار جهت ارتقای جایگاه انجمن است.»

او همچنین به مشکلات مالی که این روزها اکثر انجمن‌های علمی کشور با آن مواجه هستند اشاره کرد و خواستار حمایت مالی وزارت علوم و سازمان‌های دولتی از انجمن‌های علمی کشور شد.

حبیبی خلاصه‌ای از فعالیت‌های دو سال گذشته انجمن هم ارائه داد و به برگزاری سالانه و منظم کنفرانس بین‌المللی کامپیوتر این انجمن طی 28 دوره گذشته اشاره کرد که متأسفانه در سال جاری به علت تغییرات مدیریتی در دانشگاه امیرکبیر، برگزاری کنفرانس در این دانشگاه با مشکل روبه‌رو شد و امسال سمپوزیوم بین‌المللی هوش مصنوعی در دانشگاه علوم و فنون مازندران برگزار خواهد شد.

او در پایان ابراز امیدواری کرد که هیئت‌مدیره جدید در راستای ارتقا و بسط فعالیت‌های انجمن تلاش کند.

در ادامه جلسه بازرس انجمن، الهام فراهانی نتیجه بازرسی خود از عملکرد دوساله این مجموعه را ارائه و اعلام کرد که انجمن در دو سال گذشته اقدام به برگزاری دو دوره کنفرانس بین‌المللی مهندسی کامپیوتر در دانشگاه شریف و دو دوره رویداد رساله برتر دکتری با همکاری همراه اول کرده است. فراهانی با اشاره به اینکه فعالیت‌های انجمن دارای نقاط قوت و ضعف بوده، اذعان کرد که انجمن در توسعه تعاملات ملی و بین‌المللی و مشارکت اعضا برای فعالیت در قالب کمیته‌ها دچار رخوت شده است.

در این جلسه همچنین اسناد بلندمدت انجمن و صورت‌های مالی به اطلاع و تأیید اعضای حاضر رسید.

بخش پایانی مجمع عمومی به انتخاب هیئت‌مدیره جدید انجمن برای یک دوره دوساله اختصاص یافت و اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت‌مدیره و بازرس مشخص شدند. براساس نتایج رأی‌گیری که با حضور نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت گرفت، جعفر حبیبی، شاهین حسابی از دانشگاه صنعتی شریف، محمدهادی زاهدی از دانشگاه خواجه‌ نصیرالدین طوسی، صادق فرامرزی، عیسی نجفی از نظام صنفی رایانه‌ای کشور، احمد فراهی از دانشگاه پیام نور، سید هادی سجادی از پژوهشگاه ICT و خلیل بسطامی از دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره انتخاب شدند. همچنین الهام فراهانی از دانشگاه صنعتی شریف به‌عنوان بازرس انتخاب شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.