پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
اهدای تندیس برند کارفرمایی به گروه صنعتی انتخاب
در نخستین رویداد برند کارفرمایی که در مرکز همایشهای کتابخانه ملی ایران برگزار شد، از گروه صنعتی انتخاب به دلیل تلاش در ارتقای هویت ایرانی، با اهدای لوح تقدیر و تندیس ویژه برند کارفرمایی قدردانی به عمل آمد.
به گزارش مرکز ارتباطات رسانهای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، در این آیین که مجتبی توانگر، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس؛ هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت؛ ولیالله فاطمی، بنیانگذار گروه توسن؛ رضا قربانی، مؤسس کارخانه نوآوری رسانه راهکار و علیرضا کشاورز، دبیر نصر تهران حضور داشتند ضمن تقدیر از سه کسبوکار برگزیده در حوزه منابع انسانی، شامل «گروه صنعتی انتخاب»، «دیجیکالا» و «ایرانسل»، به آنها تندیس ویژه «برند کارفرمایی» اهدا شد.
محمدحسین فهیمی، مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در این رویداد طی سخنانی کوتاه با اشاره به اینکه بحث برند و برندینگ حلقه مفقوده صنعت کشور بوده و هست، اظهار کرد: «اهمیت توسعه برند در آن است که در دنیا کشورهای مختلف را با برندهای مطرح آن کشور میشناسند و باید در آیندهای نزدیک هر زمان نام یکی از برندهای کشور شنیده شد، نام ایران در خاطر مجسم شود.»
همچنین کمال ریاضی، نماینده برند دیجیکالا در این مراسم گفت: «در ایران برندهای بسیار خوبی وجود دارد که با وجود تمام مشکلات و چالشها، روی پای خود ایستادهاند و با قدرت در حال پیشروی و ساختن هستند. امیدوارم بیشتر شاهد این دست برنامهها باشیم و از این برندها تقدیر شود تا انگیزهای برای ادامه فعالیت آنها باشد.»
رضا موحدیان، نماینده برند ایرانسل نیز ضمن تشکر از مجموعه راهکار و بانک تجارت گفت: «ایرانسل، همانطور که در بسیاری از اتفاقات پیشرو بوده، در برند کارفرمایی هم پیشرو است. بهعنوان یک کارمند آرزو دارم شرکتها روزبهروز بیشتر به سمت ارتقای برند کارفرمایی خود بروند و این اتفاقات باعث شود کسبوکارها بمانند و بسازند.»
اولین رویداد «برند کارفرمایی» از سلسلهرویدادهای کارخانه نوآوری رسانه «راهکار» است که تلاش میکند مدیران مرتبط با برند کارفرمایی در کسبوکارهای مختلف ایرانی از جمله اکوسیستم نوآوری کشور را گرد هم آورده و شرایطی فراهم کند که بهترینها و مؤثرترین تجربهها به اشتراک گذاشته شوند. برند کارفرمایی، همان هویت سازمان است که فرهنگ سازمانی، منش، سیاستها و باورهای یک کارفرما، آن را به مرور زمان میسازد و به معنای ارزشی است که افراد، برای این شرکت و کیفیت محیط کاری آن قائل هستند.