راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تندیس ویژه برند کارفرمایی به ایرانسل رسید

ایرانسل، تندیس ویژه رویداد «برند کارفرمایی»، از سلسله‌رویدادهای کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، رویداد «برند کارفرمایی» روز چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲، در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران با حضور مجتبی توانگر، رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس و مدیران کسب‌وکارهای فعال در حوزه اقتصاد نوآوری کشور برگزار شد و با قدردانی از چهره‌های برگزیده عرصه منابع انسانی، تندیس ویژه این رویداد به ایرانسل اهدا شد.

در متن این تندیس خطاب به بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل آمده است: «یکی از پیش‌‌نیازهای دستیابی به نوآوری، باور به مسیری است که انتخاب کرده‌ایم. به همین دلیل، بر خود واجب دانستیم در اولین رویداد برند کارفرمایی، از شما به‌عنوان یکی از چهره‌های ثابت‌قدم و تأثیرگذار در مسیری که امید به بهبود را در ایران عزیزمان زنده نگه می‌دارد، تقدیر کنیم.»

اولین دوره رویداد «برند کارفرمایی» از سلسله‌رویدادهای کارخانه نوآوری رسانه «راه‌کار» است که با هدف بررسی چالش‌ها، الزامات و فرصت‌های سازمان‌ها برای ساخت، تقویت و حفظ برند کارفرمایی، انتقال تجربه و واکاوی مفاهیم کاربردی و کلیدی در این زمینه و تجلیل از مدیران پیشکسوت و تأثیرگذار کسب‌وکاری کشور در حوزه منابع انسانی و فرهنگ سازمانی برگزار شد.

این رویداد تلاش می‌کند مدیران مرتبط با برند کارفرمایی در کسب‌وکارهای مختلف ایرانی از جمله اکوسیستم نوآوری کشور را گرد هم آورده و شرایطی فراهم کند که بهترین‌ها و مؤثرترین تجربه‌ها به اشتراک گذاشته شود.

برند کارفرمایی به معنای ارزشی است که افراد برای آن شرکت و کیفیت محیط کاری آن قائل هستند. شرکت‌ها با سرمایه‌گذاری و بهبود برند کارفرمایی خود می‌توانند به انتخاب‌های اول کارجویان تبدیل شوند و از این طریق کم‌تر دغدغه جذب نیروهای توانمند را داشته باشند.

منبع به گزارش روابط عمومی ایرانسل
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.