پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
مدیرعامل بانک تجارت در افتتاحیه رویداد برند کارفرمایی مطرح کرد / حمایت ویژه بانک تجارت از نیروهای انسانی شرکای تجاری
هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت بهعنوان اولین سخنران رویداد برند کارفرمایی از اهمیت برند کارفرمایی و اقدامات بانک تجارت برای افزایش انگیزه و بهبود معیشت نیروهای انسانی شرکای تجاری این بانک صحبت کرد و از حمایتهای مالی و اعتباری این بانک از نیروهای انسانی شرکای تجاری بانک تجارت گفت.
رویداد برند کارفرمایی در سالن همایشهای کتابخانه ملی با سخنرانی رضا قربانی، مؤسس کارخانه نوآوری رسانه راهکار و هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت افتتاح شد.
سخنران اول این رویداد، هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت به بیان اهمیت برند کارفرمایی و اقدامات بانک تجارت برای افزایش انگیزه و بهبود معیشت نیروهای انسانی شرکای تجاری این بانک میپردازد.
او در صحبتهای خود از حمایتهای مالی و اعتباری بانک تجارت از نیروهای انسانی شرکای تجاری این بانک (از کسبوکارها تا مشتریان خرد) بهمنظور ارتقای انگیزه و بهبود معیشت آنها خبر داد.
اخلاقی در ادامه از نقش برند کارفرمایی در کاهش هزینهها و ارزشآفرینی برای سازمانها میگوید و در این خصوص بیان میکند: «رویکرد اصلی بانک تجارت از سال ۱۴۰۰ مشارکت بلندمدت با صاحبان کسبوکارهای مختلف بوده، اما رویکرد این بانک از سال ۱۴۰۱، به ارائه خدمات به اشخاص حقیقی و مشتریان خرد تغییر کرد.»
برنامههای بانک تجارت برای افزایش انگیزه نیروهای انسانی
او ادامه میدهد: «با توجه به اینکه بخش بزرگی از مشتریان بانک تجارت را کسبوکارهای بزرگ، متوسط و کوچک تشکیل میدهند، سعی کردیم تا سهم خود را در ارائه خدمات به مشتریان حقیقی و خرد افزایش دهیم.»
مدیرعامل بانک تجارت در بخش دیگری از صحبتهای خود از برنامههای این بانک برای حمایت از نیروهای انسانی شرکای تجاری این بانک میگوید و در این زمینه توضیح میدهد: «بانک تجارت در راستای هدف خود مبنی بر افزایش خدماتدهی به مشتریان خرد و کسبوکارها، ارائه انواع خدمات بهویژه خدمات اعتباری به کارکنان شرکای تجاری و کسبوکاری را در اولویت قرار داده است.»
اخلاقی در خاتمه از تلاش بانک تجارت برای کمک به راهبران سازمانها و کسبوکارها جهت افزایش انگیزه نیروهای انسانی و بهبود معیشت آنها و تأثیر خرد و کلان این اقدامات بر بهبود وضعیت روحی، روانی و اقتصادی نیروهای انسانی میگوید.