راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تخصصی‌سازی خدمات مرکز ارتباط نوین در چهار گروه اصلی

به منظور افزایش سرعت پیگیری موارد مطروحه توسط مشتریان بانک اقتصادنوین در مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین، کارشناسان این مرکز در سه بخش تخصصی پاسخگویی تماس گیرندگان این مرکز خواهند بود.

کارشناسان این مرکز در سه بخش امداد مشتریان، امداد شعب، امداد پذیرندگان پایانه‌های فروش و کیوسک آماده پاسخگویی و پیگیری هستند.

بر این اساس کارشناسان حوزه امداد مشتریان پاسخگویی سوالات مشتریان در خصوص خدمات بانکداری الکترونیک شامل موبایل‌بانک، تلفنبانک، اینترنت‌بانک و خرید اینترنتی، ثبت مغایرت‌های تراکنش‌ها، ساعات کاری شعب، جزییات انواع سپرده‌ها، خدمات کارت، کارت‌های ضبط شده، مسدود کردن کارت و… خواهند بود.

در حوزه امداد شعب نیز کارشناسان این حوزه پاسخگوی موارد مرتبط به شعب بانک را بر عهده دارند، همچنین در حوزه پذیرندگان نیز کارشناسان این مرکز پاسخگوی سوالات دارندگان پذیرنده‌های پایانه‌های فروش در خصوص مواردی مختلف از جمله شماره حساب، باشگاه پذیرندگان، اخذ نیازهای و مشکلات پذیرندگان، پلسخگویی به درخواست‌ها و…. می‌باشند ضمن اینکه در بخش کیوسک نیز کارشناسان این حوزه پاسخگوی سوالات مشتریان در خصوص کیوسک‌های بانک خواهند بود.

بر این اساس مشتریان و دارندگان پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین در سراسر کشور به ترتیب می‌توانند از طریق شماره‌های ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱، ۴۸۰۳۱۴۸۰-۰۲۱ و شماره رایگان ۹۰۰۹۰۰۰۰۷ تماس حاصل نمایند.

همچنین مشتریان بانک می‌توانند از طریق صفحه ورودی سایت بانک و نقطه ارتباطی “مرکز ارتباط نوین“، با این مرکز ارتباط داشته و به صورت برخط (on line) پاسخ دریافت نمایند.

منبع: بانک اقتصاد نوین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.