راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تخصصي‌سازي خدمات مرکز ارتباط نوين در چهار گروه اصلي

به منظور افزايش سرعت پيگيري موارد مطروحه توسط مشتريان بانک اقتصادنوين در مرکز 24 ساعته ارتباط نوين، کارشناسان اين مرکز در سه بخش تخصصي پاسخگويي تماس گيرندگان اين مرکز خواهند بود.

کارشناسان اين مرکز در سه بخش امداد مشتريان، امداد شعب، امداد پذيرندگان پايانه‌هاي فروش و کيوسک آماده پاسخگويي و پيگيري هستند.

بر اين اساس کارشناسان حوزه امداد مشتريان پاسخگويي سوالات مشتريان در خصوص خدمات بانکداري الکترونيک شامل موبايل‌بانک، تلفنبانک، اينترنت‌بانک و خريد اينترنتي، ثبت مغايرت‌هاي تراکنش‌ها، ساعات کاري شعب، جزييات انواع سپرده‌ها، خدمات کارت، کارت‌هاي ضبط شده، مسدود کردن کارت و… خواهند بود.

در حوزه امداد شعب نيز کارشناسان اين حوزه پاسخگوي موارد مرتبط به شعب بانک را بر عهده دارند، همچنين در حوزه پذيرندگان نيز کارشناسان اين مرکز پاسخگوي سوالات دارندگان پذيرنده‌هاي پايانه‌هاي فروش در خصوص مواردي مختلف از جمله شماره حساب، باشگاه پذيرندگان، اخذ نيازهاي و مشکلات پذيرندگان، پلسخگويي به درخواست‌ها و…. مي‌باشند ضمن اينکه در بخش کيوسک نيز کارشناسان اين حوزه پاسخگوي سوالات مشتريان در خصوص کيوسک‌هاي بانک خواهند بود.

بر اين اساس مشتريان و دارندگان پايانه‌هاي فروش بانک اقتصادنوين در سراسر کشور به ترتيب مي‌توانند از طريق شماره‌هاي 48031000-021، 48031480-021 و شماره رايگان 900900007 تماس حاصل نمايند.

همچنين مشتريان بانک مي‌توانند از طريق صفحه ورودي سايت بانک و نقطه ارتباطي “مرکز ارتباط نوين“، با اين مرکز ارتباط داشته و به صورت برخط (on line) پاسخ دريافت نمايند.

منبع: بانک اقتصاد نوین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.