راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

از هر 10 تراکنش بانک سینا، فقط یکی حضوری است

با توسعه سیستم‌ها و زیرساخت‌های فناوری در بانک سینا، استقبال مشتریان از سرویس‌ها و خدمات بانکداری الکترونیک رشد قابل توجهی داشته به نحوی که در پایان سال ۹۲، کمتر از ۱۰.۵ درصد تراکنش‌های بانک سینا به صورت حضوری در شعب صورت پذیرفته است و مابقی از طریق درگاه‌های الکترونیک و مکانیزه به اجرا درآمده است؛ در حالی که این رقم (درصد تراکنش‌های حضوری) در فروردین ۱۳۹۱ معادل ۲۰ درصد و فروردین ۹۲ معادل ۱۵ درصد بوده است.

بر اساس این گزارش، در یک بازه زمانی ۵ ساله تعداد اسناد صادره سیستم متمرکز بانکی از ۲ میلیون سند در فروردین ماه ۸۸ به بیش از ۲۲ میلیون سند در اسفند ماه ۹۲ رسیده است.

همچنین در گزارشی که از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منتشر شده و به عملکرد ۳۰ ماهه بانک‌ها در زمینه تراکنش‌های موفق شتابی اختصاص دارد، بانک سینا با ۹۹.۵۴ درصد تراکنش موفق شتابی، رتبه اول را در این زمینه کسب کرده است.

سرانه جریمه پرداختی به ازای تراکنش‌های ناموفق در بانک سینا ۱.۸۸ ریال بوده است و این در حالی است که سرانه جریمه پرداختی نظام بانکی به ازای تراکنش‌های ناموفق ۱۸.۵۸ ریال بوده است.

منبع: بانک سینا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.