راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آدونیس اولین رویداد تقدیر از وفاداری همکاران را برگزار کرد / رویدادی برای قدردانی از سرمایه‌های شرکت

هفته گذشته ۲۷ تیرماه، «آدونیس» اولین رویداد تقدیر از وفاداری همکاران را با هدف ارج نهادن به ویژگی وفاداری و تقدیر از همکاران وفادار با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی آدونیس، این رویداد با شعار «آدونیسی‌های وفادار، یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های شرکت آدونیس هستند» ویژه همکاران ورودی سال 1391 بود که در تمام این سال‌ها با وجود سختی‌های راه، همراه و همدل آدونیس بوده‌اند.

در ابتدای این مراسم، محمدعلی گوگانی، مدیرعامل شرکت آدونیس، درباره اهمیت برگزاری این رویداد و تداوم آن برای سایر همکاران شرکت سخنرانی کرد. سپس لوح‌های تقدیر و پاداش وفاداری آدونیسی‌های ورودی سال 1391 تقدیم شد.

مبلغ هدیه پاداش وفاداری بر اساس سال‌های فعالیت همکاران در شرکت، تعیین و تنظیم شده و بیشترین مبلغ و اعتبار، مختص ورودی‌های سال 1391 (اولین سال تأسیس شرکت) است. در ادامه این مراسم، همکاران ورودی سال 91 نیز با اهدای هدیه و یادبود از زحمات و تلاش‌های محمدعلی گوگانی، مدیرعامل آدونیس؛ محمدرضا اسکندری، قائم‌مقام مدیرعامل و ناصر عیسی‌پور، مشاور مدیرعامل تقدیر و تشکر کردند.

مدیرعامل آدونیس در پیام تبریکی به مناسبت برگزاری این رویداد نوشت:

«سال‌ها قبل در خردادماه سال ۱۳۹۱ مسیری را همراه با تعدادی از متخصصان عرصه فناوری اطلاعات و صنعت بانکداری کشور آغاز کردیم تا بتوانیم سهمی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز و شریف ایران و مرتفع نمودن تقاضاهای در حال رشد سیستم بانکداری کشور داشته باشیم. نام این همراهی را با عنوان شرکت «توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس» به ثبت رساندیم تا «آدونیس» که به معنای رویش و تجدید حیات است، نمادی از هویت ما باشد که نوسازی، پشتیبانی و بازسازی انواع پایانه‌های بانکی را با تلاشی شبانه‌روزی، سرلوحه کار خود قرار دادیم.

با سهامداری سه بانک سامان، پاسارگاد و ملت در ادامه مسیر، تعداد بیشتری به جمع همکاران آدونیس پیوستند و حوزه فعالیت‌های شرکت، گسترش و توسعه یافت تا جایی‌که در حال حاضر شرکت توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس، یکی از شرکت‌های برتر کشور در حوزه پشتیبانی و تولید محصولات و راه‌حل‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کسب‌وکارهای بانکی به شمار می‌آید. اکنون که یک دهه را از زمان تأسیس شرکت آدونیس، پشت سر گذاشته‌ایم و به یازدهمین سال فعالیت شرکت قدم نهادیم، به این درک رسیده‌ایم که عبور پیروزمندانه از فرازونشیب‌های مسائل، چالش‌ها و بحران‌هایی که در مسیر با آنها رودررو بودیم با حمایت مشتریان گرامی و به‌ویژه همراهی، همدلی و اعتماد همکاران وفادار شرکت میسر شده است.

باور دارم زمانی‌ که افرادی وفادار، همدل و مورد اعتماد را همراه خود داریم و با تعهدی توقف‌ناپذیر به سوی چشم‌اندازی مشترک حرکت می‌کنیم، دستیابی به هر هدفی ممکن است. ما از مشکلات و چالش‌ها درس گرفتیم و با همبستگی و اعتمادی متقابل به حرکت خود برای رسیدن به اهداف متعالی شرکت آدونیس ادامه دادیم. برای من و همه‌ همکارانم در شرکت آدونیس، ویژگی «وفاداری» به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارزش‌های انسانی، اهمیت بسیاری دارد و پایبندی و وفاداری همکارانی که در تمام این سال‌ها با وجود سختی‌های راه، همراه و همدل آدونیس بوده‌اند ارزشمند و قابل تقدیر است.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم با توجه به گذشت بیش از یک دهه از حیات شرکت، رویدادی را با عنوان «رویداد تقدیر از وفاداری» ایجاد کنیم. اولین رویداد تقدیر از وفاداری همکاران در شرکت آدونیس، شامل مهمانی و دورهمی وفادارترین همکاران شرکت یعنی آدونیسی‌های ورودی سال ۱۳۹۱ است که بیش از ۱۰ سال است با ما همراه هستند. طی این مهمانی با آنها گپ‌وگفتی صمیمانه داشتیم و لوح تقدیر و کارت هدیه‌ای با عنوان «پاداش وفاداری» تقدیم حضورشان کردیم.

مبلغ کارت هدیه پاداش وفاداری بر اساس سال‌های فعالیت در شرکت تعیین و تنظیم شده و بیشترین مبلغ و اعتبار، مختص ورودی‌های سال ۱۳۹۱ بوده است. لازم به توضیح است در آینده‌ای نزدیک، پاداش وفاداری دیگر همکاران نیز بر اساس سال ورود آنها و سابقه حضورشان در شرکت آدونیس، تقدیم حضورشان خواهد شد. آدونیسی‌های وفادار، یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های شرکت توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس هستند. به امید موفقیت‌های روزافزون، سربلند و سرافراز باشید.»

رویداد تقدیر از وفاداری همکاران در شرکت توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس ادامه دارد…

شرکت توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس فعالیت خود را در سال 1391 با هدف ارائه خدمات سخت‌افزاری، راهکارهای نرم‌افزاری و مرتفع ساختن تقاضاهای در حال رشد سیستم بانکداری کشور با سهامداری سه بانک سامان، پاسارگاد و ملت (به ترتیب ورود به عرصه سهامداری شرکت) آغاز کرد.

شرکت آدونیس در حال حاضر به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر در زمینه‌‌ عرضه‌ محصولات سخت‌افزاری شامل خودپرداز با پشتیبانی سه برند، یعنی خودپردازهای Wincor- Nixdorf، Eastcom (کاملاً منطبق و سازگار با خودپردازهای وینکور) و NCR، خود‌دریافت، خودگردان(CRS)، کیوسک بانکی (Cashless ATM) و راهکارهای نرم‌افزاری شامل نرم‌افزار ترمینال‌های خودکار بانکی، نرم‌افزار راهبری شبکه تجهیزات خودکار بانکی و نرم‌افزارهای جانبی این حوزه، همچنین نرم‌افزار مانیتورینگ، سهم خوبی از عرصه‌ توسعه خدمات الکترونیکی کشور را به خود اختصاص داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.