راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در پی کاهش کف سفارشی معاملات / مبلغ حداقل سفارش در رمزینکس به ۱۰ هزارتومان رسید

رمزینکس یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال است که با ارائه ابزارهای حرفه‌ای، کیف پول اختصاصی و… امکان انجام معاملات را برای کاربران فراهم می‌سازد. روابط عمومی این مجموعه به تازگی از کاهش حداقل سفارش در صرافی رمزینکس خبر داده است. بر اساس اعلام این صرافی، میزان حداقل مقدار سفارش در صرافی رمزینکس در بازار ریالی ۱۰ هزار تومان و در بازار تتری معادل یک تتر شد.

در حالی که قبلاً کف قیمتی معاملات رمزارزی مبالغی بالای ۱۰۰ هزار تومان بود، به‌تازگی صرافی‌های رمزارزی ایرانی کف قیمتی معاملات را کاهش داده‌اند و کاربران می‌توانند با میزان نقدینگی اندک هم در این بازار اقدام به خریدوفروش ارز دیجیتال کنند. صرافی ارز دیجیتال رمزینکس نیز به‌تازگی این امکان را برای کاربران فراهم کرده است.


کاهش حداقل سفارش در صرافی رمزینکس


به گزارش روابط عمومی رمزینکس، میزان حداقل مقدار سفارش در صرافی رمزینکس در بازار ریالی ۱۰ هزار تومان و در بازار تتری معادل یک تتر شد.

این تغییر به این معناست که کاربران برای انجام یک معامله در صرافی رمزارز رمزینکس تنها به 10 هزار تومان نیاز دارند و می‌توانند با سرمایه‌های خرد در بازار رمزارزهای رمزینکس سفارش خرید خود را ثبت کنند.

کاربران رمزینکس تا پیش از این برای سفارش‌گذاری در بازارهای ریالی و تتری باید حداقل مبلغ ۱۰۰ هزار تومان و ۱۰ تتر را برای شروع معاملات در نظر می‌گرفتند که با این کاهش در حال حاضر می‌توانند با مبلغ کمتری به انجام معاملات بپردازند.

کاهش حداقل سفارش در صرافی رمزینکس می‌تواند به مدیریت دارایی‌های خرد افراد کمک کرده و سفارش‌گذاری با حداقل مبلغ را برای این افراد تسهیل کند. این موضوع همچنین فرصت ایجاد سبد متنوع از رمزارزها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.