راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی آرک به‌عنوان بستر بانکداری باز سیمرغ تجارت در نمایشگاه الکامپ

«آرک» پلتفرم بانکداری باز بانک تجارت است و سرویس‌های بانک تجارت را به همراه ارزش‌افزوده‌ای که این پلتفرم ایجاد می‌کند به مشتریان ارائه می‌دهد. این پلتفرم در نمایشگاه الکامپ معرفی شد.

عاطفه فتحی معاون توسعه کسب‌وکار سیمرغ تجارت درباره این محصول گفت: «یکی از ویژگی‌های «آرک» این است که خدمات را طبق نیازهای مشتری کاملاً customizsed کرده و سپس به ارائه سرویس می‌پردازد و با ترکیب‌کردن این خدمات ارزش‌افزوده جدیدی برای آن ایجاد می‌کند. آرک یک پورتفوی کامل از سرویس‌ها را دارد.»

به گفته او، این سرویس از SLA موافقت‌نامه سطح خدمات بالا برخوردار است و جدای از اینکه خدمات را از بانک تجارت دریافت می‌کند از سطح پایداری بسیار مطلوب بهره برده و پشتیبانی 24*7 برای مشتریان دارد.

فتحی  ادامه داد: «بانکداری باز بانک تجارت، از آنبوردینگ بسیار سریع و راحتی برخوردار است و مشتری از زمان درخواست تا اینکه به صورت عملیاتی به سرویس آرک متصل شود زمان بسیار کوتاهی طی می‌کند. همچنین بر اساس استانداردهای روزدنیا در این حوزه خدمات ارائه شده است که یکی از مهمترین آنها استاندارد جهانی استاندارد جهانی PSD2 است .»

فتحی درباره اینکه چه ویژگی‌هایی این محصول آن را از نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند گفت: «شخصی‌سازی سرویس‌ها برای مشتری و ترکیب این خدمات برای خلق ارزش بیشتر، جزو مسائلی است که این پلتفرم را ممتاز کرده است.»

معاون توسعه کسب‌وکار سیمرغ تجارت درباره مشتریان فعلی آرک اظهار کرد: «از مشتریان این پلتفرم می‌توان به هاب‌هایی مانند فرابوم، فینوتک، سند باد، شاهین اشاره کرد، همین‌طور آرک در حال حاضر به مشتریانی که هاب نیستند نیز سرویس می‌دهد که از آن‌ها می‌توان صندوق بازنشستگی نفت، شرکت جیبیت، جیبی مو، دیجی پی، پی راد و … را برشمرد.»

فتحی خاطرنشان کرد: «یکی از برنامه‌های آینده آرک این است تا از حوزه بانکداری باز فعالیت خود را افزایش داده و به‌عنوان BANKING AS SERVICE  (-BaaS)  فعالیت کند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.