راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

صدور کارت‌های جدید موسسه اعتباری کوثر / کارت‌های پیشین به شتاب متصل نمی‌شود

موسسه اعتبار کوثر که چند ماهی به شبکه شتاب درآمده و توانسته مجوز نهایی خود را از بانک مرکزی دریافت کند برای مشتریان خود کارت‌های جدید صادر می‌کند.

مشاهدات میدانی از برخی از شعب موسسه کوثر از مشهد حکایت از این دارد که کارت‌های پیشین این موسسه قابلیت وصل شدن به شبکه شتاب را ندارد. بر این اساس اگر مشتریان این موسسه خواهان استفاده از کارت‌های موسسه کوثر در شبکه شتاب هستند باید حساب‌های جدید را افتتاح کنند.

نرخ حساب‌های فوق نیز که بر اساس دستورالعمل صادره از سوی بانک مرکزی برای کلیه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری در تاریخ سیزدهم اردیبهشت ماه ابلاغ شد، معادل نرخ سود کوتاه مدت ۱۰ درصد خواهد بود. این در حالی است که بسیاری از مشتریان این موسسه حساب‌هایی با نرخ‌های بالای ۲۰ درصد برای حساب‌های کوتاه مدت افتتاح کرده‌اند و امیدوار بودند با عضویت این موسسه در شبکه شتاب کارت‌های پیشین قابلیت شتاب را داشته باشد.

این موسسه از ابتدای سال جاری تا سیزدهم اردیبهشت ماه حساب‌های کوتاه مدت طلایی با نرخ رؤیایی ۲۴ درصد افتتاح می‌کرد. بنابراین کارت‌های پیشین موسسه کوثر موسسه قابلیت پذیرش در خودپردازها و دستگاه‌های کارت خوان را نداشته و مشتریان نمی‌توانند از مزایای شتاب بهره ببرند.

منبع: اخباربانک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.