راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کسب نشان طلایی رضایتمندی مشتریان در حوزه بانکداری توسط شرکت توسن

نشان طلایی رضایتمندی مشتریان در حوزه بانکداری در دهمین اجلاس متخصصین و روسای بانک، بیمه و بورس و شرکت‌های تاثیرگذار در اقتصاد کشور (باینکس) به شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن) اهدا شد.

در این اجلاس که در تاریخ هشتم خرداد ماه جاری در سالن همایش‌های صدا و سیما با حضور برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات و مسئولان عرصه‌های مختلف بانکی، بیمه‌، بورس و فعالان حقیقی و حقوقی بخش‌های مهم اقتصادی با هدف بررسی عملکرد و توان مجموعه‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه‌های محتلف برگزار شد ، نتایج نظرسنجی تخصصی و عمومی از منظر متخصصین، مصرف کنندگان و مشتریان خدمات از سویی و همچنین بازبینی و نیازسنجی آن‌ها در قالب بررسی توانمندی‌ها و دستاوردها، چالش‌ها و میزان موفقیت شرکت‌ها، موسسات و بانک‌های بعنوان روش‌های شناخت برترین‌ها معرفی گردید.

از جمله موارد مهم در این نظر سنجی‌ها خلاقیت و ابتکار در ارائه محصولات، جلب اعتماد مشتریان با ارائه خدمات تخصصی، افزایش سرعت در ارائه خدمات، نحوه دسترسی مشتریان، ارتقاء سطح دانش فنی و کاربردی در کارکنان پشتیبانی و جذب و به‌کارگیری نیروهای متخصص در حوزه ارائه سرویس و پشتیبانی محصولات و همچنین پاسخگوئی و ارائه خدمات شبانه‌روزی طی سال‌های اخیر بوده است که با توجه به بکارگیری الگوی برتر (ITIL (Best Practice در شرکت توسن این مهم محقق گردیده است.

منبع: توسن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.