پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در سه عنوان شغلی دعوت به همکاری میکند
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد (سهامی خاص) بهعنوان یکی از شرکتهای گروه مالی پاسارگاد و با مسئولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک از تاریخ ۱۳۸۴/۱۱/۳۰ آغاز به کار کرده و هماکنون در گروه هلدینگ فناپ فعالیت میکند. این شرکت با حفظ استانداردهای بینالمللی خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به بسترسازی جهت ارائه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت کرده است.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد برای تکمیل نیروی انسانی خود در عناوین شغلی زیر دعوت به همکاری میکند.
کارشناس توسعه بازار
شرح شغل
- ارائه طرحهای توسعه محصول، مطابق با نیاز مشتریان و نیز نقشه توسعه محصول
- نیازسنجی بازار هدف و تعامل با شرکای تجاری در جهت سهم از بازار
- بررسی اقدامات رقبا، وضعیت بازار، تغییر و تحولات نوآورانه و ارائه گزارشهای ادواری
- تدوین گزارشهای بازاریابی مطابق با OKRهای فصلی
- تحلیل موقعیت روند پروژهها و بررسی میزان انحراف آنها و ارائه راهکار
- ارتباط تنگاتنگ با تحقیقات بازار برای ارائه بازخوردهای بازار و ارائه طریق
- شناسایی عوامل تأثیرگذار در تارگتهای مرتبط و تدوین راهکارهای توسعه بازار
- همکاری در تدوین و بازنگری مستندات، رویهها و…
شایستگیهای مورد نیاز (رفتاری و تخصصی)
- آشنایی با دانش تخصصی بازاریابی
- تسلط کامل حقوقی و تجاری در انعقاد تیپهای قراردادهای تجاری
- دانش تخصصی و فنی ارائه درگاههای اینترنتی و کیف پول الکترونیکی همراه با فیچرهای بهروز آن
- آگاهی کامل و جامع از بازار هدف درگاههای اینترنتی و کیف پول الکترونیک
- سطح تعاملات بالا و حرفهای در برقراری ارتباط با بازار هدف
- توانمندی تحلیل در مدیریت پروژههای بازاریابی و توسعه بازار
- دارای توانایی فن بیان و سخنوری
- توانمندی در برقراری ارتباطات مؤثر و مدیریت بحران در جلسات
مدرک تحصیلی
- حداقل مدرک لیسانس در رشتههای مدیریت/ بازرگانی و کسبوکار
سابقه کار
- حداقل 2 سال تجربه کاری مشابه
تسهیلات و مزایا
- پاداش
- وام
- هدایا و بستههای مناسبتی
- بیمه تکمیلی
- کمکهزینه دوره آموزشی
کارشناس تحقیقات بازار
شرح شغل
- انجام تحقیقات پیرامون بازار محصول یا خدمات مربوط به کسبوکار بهصورت کمی یا کیفی
- نظارت و پیشبینی روندهای بازاریابی و فروش
- ارزیابی اثربخشی برنامهها و استراتژیهای بازاریابی
- گردآوری دادهها از مشتریان رقبا و شرایط بازارهای بالقوه
- تدوین طرح در موارد ضروری و ارائه آن به مدیران ارشد
- تجزیهوتحلیل و تفسیر دادهها برای شناسایی الگوها و راهحلها
- اطلاع کامل از روندهای بازار جهت ارائه و اجرای بهترین شیوهها
- اجرا، راهبری و مشارکت در جمعآوری میدانی دادههای کمی و کیفی
- بررسی و تجدید ساختار سبکهای جمعآوری دادهها
- گزارشنویسی و گزارشدهی و ارائه طرح تحقیق، روششناسی، یافتهها و نتایج کاربردی
شایستگیهای مورد نیاز (رفتاری و تخصصی)
- دانش تخصصی و فنی ارائه درگاههای اینترنتی و کیف پول الکترونیکی همراه با فیچرهای بهروز آن
- توانایی بهکارگیری نرمافزارهای تخصصی تحلیلهای کمی و کیفی
- دانش رسانه و ارتباطات، شامل نرمافزارهای چندرسانهای، ارتباطات و روشها و تکنیکهای ارائه مؤثر محتوا
- توانایی شنود مؤثر
- توانایی برقراری ارتباط مؤثر
- توانایی تحلیل و تفسیر اطلاعات
مدرک تحصیلی
- حداقل مدرک لیسانس در رشتههای مدیریت / بازرگانی و کسبوکار
سابقه کار
- حداقل 2 سال تجربه کاری مشابه
تسهیلات و مزایا
- پاداش
- وام
- هدایا و بستههای مناسبتی
- بیمه تکمیلی
- کمکهزینه دوره آموزشی
مدیر محصول باشگاه مشتریان
شرح شغل
- حضور در جلسات مذاکره و بازاریابی و فروش محصول باشگاه مشتریان
- ارائه راهکارهای نوآورانه برای ارتقا و بهبود محصول، رشد سهم بازار
- اطمینان از حسن طراحی و اجرای کمپینهای تبلیغاتی
- استخراج نیازمندیهای مشتریان بالقوه و بالفعل
- نظارت و پاسخگویی در خصوص قراردادهای منعقدشده در خصوص محصول
- اطمینان از حسن اجرای کامل و درست OKR و نیز فرآیندهای مربوط به تجربه مشتری
- مدیریت و ارزیابی عملکرد افراد زیرمجموعه
- نظارت بر تهیه گزارشات دورهای در خصوص تحقق اهداف محصول، رضایت مشتریان و تحلیل بازخوردها
شایستگیهای مورد نیاز (رفتاری و تخصصی)
- مسلط به اصول مدیریت و رهبری و تیمسازی
- مسلط به مفاهیم باشگاه مشتریان و CRM
- مسلط به اصول بازاریابی و تکنیکهای فروش
- مسلط به تهیه طرح تجاری کسبوکار
- مسلط به اصول مدیریت پروژه چابک
- آشنایی با مباحث برنامهریزی استراتژیک
- برخورداری از فن بیان و مذاکره عالی
- مسلط به ماهیت کار واحدهای مختلف شرکت و نیز صنعت پرداخت
- تفکر تحلیلی و توانایی حل مسئله
- توانمندی مدیریت زمان
- توانایی برقراری ارتباط مؤثر
مدرک تحصیلی
- حداقل مدرک لیسانس در رشتههای مدیریت / بازرگانی /کسبوکار و صنایع
سابقه کار
- حداقل 3 سال تجربه کاری در سمت شغلی مشابه
تسهیلات و مزایا
- پاداش
- وام
- هدایا و بستههای مناسبتی
- بیمه تکمیلی
- کمکهزینه دوره آموزشی
متقاضیان میتوانند درخواست و رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی مورد نظر به آدرس ایمیل recruitment@pep.co.ir ارسال کنند.
نگهبان وراننده جهت استخدام خوب است