راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ماهر مجوز فعالیت معتمد نوع اول را دریافت کرد

ماهر، یکی از شرکت‌های وابسته به گروه خدمات انفورماتیک راهبر (از زیرمجموعه‌های گروه مالی غدیر) مجوز فعالیت شرکت معتمد نوع اول را دریافت کرد.

ذیل قانون پایانه‌های فروشگاهی و مالیات‌ستانی عادلانه مصوب مهرماه سال 1398، سازمان امور مالیاتی و مرکز تنظیم مقررات و قانون پایانه‌های فروشگاهی پروانه معتمد مالیاتی را در سه نوع تعریف کردند؛ نوع دوم و سوم این پروانه به آموزش و مشاوره دلالت دارد و پروانه نوع اول که مهم‌ترین مجوز این قانون است شامل مدارک الکترونیکی است و در واقع صورتحساب‌های الکترونیکی را جمع‌آوری و صادر می‌کند و حالا شرکت هوشمند راهبر این مجوز را دریافت کرده است.

به گفته امیر یزدانی، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت هوشمند راهبر، مجوز ماهر از نوع معتمد نوع اول است که علاوه بر ایجاد شفافیت مالیاتی به ارسال الکترونیکی مدارک مؤدیان به کارپوشه‌های مربوطه کمک می‌کند. 

او ادامه داد: «در مردادماه سال 1401موافقت وصولی را دریافت و بعد از سپری‌شدن مراحل ارزیابی در آذرماه، 29 فروردین سال جدید موفق به دریافت مجوز معتمد اول شدیم.»

یزدانی همچنین اعلام کرد که معتمد اول هوشمند راهبر بعد از عملیاتی‌کردن پروانه‌های نوع اول برای دریافت دو نوع دیگر پروانه‌ها اقدام خواهد کرد تا در تمام حوزه‌ها پاسخگوی نیازهای مؤدیان باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.