راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

توسعه ایده‌های خلاق با رویداد تأمین مالی جمعی اینوتکس / جمع‌آوری سرمایه‌های خرد برای تزریق به شرکت‌های فناور و نوآور

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ امسال شاهد برگزاری رویداد تأمین مالی جمعی است. این رویداد یکی از رویکردهای نوین در حوزه سرمایه‌گذاری‌ برای تأمین مالی جمعی با مشارکت در درآمد و سهام است. تیم‌های متقاضی سرمایه‌پذیری جهت ثبت‌نام می‌توانند از وب‌سایت اینوتکس ۲۰۲۳ ثبت‌نام کنند.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، رویداد تأمین مالی جمعی با هدف جمع‌آوری سرمایه‌های خرد و تزریق آن به اقتصاد کسب‌وکارها در جهت گسترش و توسعه‌ آنها، در جریان نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ و در ۴ روز برگزار شود.

حمایت و به‌اجرارساندن ایده‌های خلاقانه و هدایت نقدینگی‌های سرگردان به سمت کسب‌وکارهای مولد از جمله اهداف دیگر این رویداد است. شبکه‌سازی و شناخت دغدغه‌های سرمایه‌گذاران، بررسی سرمایه‌گذاری مشترک روی استارتاپ‌ها و شبیه‌سازی فضای ارائه استارتاپ‌ها به سرمایه‌گذاران، شرکت‌های بزرگ و فعالان حوزه کسب‌وکارهای نوپا از برنامه‌های این رویداد است.

تیم‌های متقاضی سرمایه‌پذیری جهت ثبت‌نام تا اول اردیبهشت‌ماه می‌توانند از طریق وب‌سایت اینوتکس ۲۰۲۳ ثبت‌نام کنند و پس از ارزیابی توسط کارگزار، موفق به راهیابی به بخش تأمین مالی جمعی اینوتکس شوند و در طول ۴ روز نمایشگاه اینوتکس، سرمایه لازم را جذب کنند.

گفتنی است، در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ سکوی کارن کراد موفق به اتمام دو طرح تأمین مالی جمعی بوده است. این دو طرح مجموعاً موفق به جذب حدود ۴ میلیارد تومان در این نمایشگاه شدند. سکوی تامین مالی اینوتکس، آمادگی دارد که در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ همانند سال گذشته دو طرح تأمین مالی جمعی را با مبلغ تخمینی ۲۰ میلیارد تومان با موفقیت به اتمام برساند.

لازم به ذکر است، گروه پیشگامان کارآفرینی کارن (کارن کراد)، مجری برگزاری بخش تأمین مالی جمعی اینوتکس است. این شرکت اولین کارگزار رسمی تأمین مالی و سرمایه‌گذاری تحت حمایت و نظارت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری است.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت اینوتکس مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.