راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزاری مراسم عرضه اولیه پرداخت الکترونیک پاسارگاد / پی‌پاد وارد بورس شد

مراسم عرضه اولیه سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با حضور مسئولان سازمان بورس و مدیران عامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد و فناپ برگزار شد.

مسیح مشهدی تفرشی، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در حاشیه این مراسم اظهار کرد: «امروز ۱۲ درصد از سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به‌عنوان ششصد و یکمین شرکت پذیرفته‌شده در بورس با نماد پی‌پاد عرضه شد. وضعیت این شرکت در سال‌های اخیر بسیار مطلوب بوده و رتبه سوم و اول در مبلغ و تعداد تراکنش‌های دستگاه‌‌های کارت‌خوان فعال را دارد.»

او در ادامه بیان کرد: «رتبه اول تعداد دستگاه‌‌های کارت‌خوان فعال یعنی این شرکت بیست درصد سهم مارکت در حوزه پذیرندگان را در اختیار دارد. در کشور ترکیه حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار کارت‌خوان در کل کشور توسعه داده می‌شود در حالی‌ که پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد با دو میلیون کارت‌خوان این سرویس را به هموطنان ارائه می‌کند.»

مشهدی تفرشی با اعلام اینکه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد قرار است به‌زودی رسانه آرپا را معرفی کند که به انتشار اخبار فین‌تکی خواهد پرداخت، گفت: «برنامه افزایش سرمایه هم در آینده خواهیم داشت. امیدوارم نماد شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد روند سبزی داشته باشد.»

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد اولین شرکت‌ زیرمجموعه فناپ است که در تیر ۱۴۰۰ پذیرش و در مرداد ۱۴۰۱ با نماد پی‌پاد در فهرست شرکت‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است. در این مرحله از عرضه اولیه هر کد حقیقی و حقوقی ۵۰۰ سهم دارد، سقف قیمت ۵.۵۰۰ ریال و کف قیمت هم رقمی معادل ۴.۵۰۰ ریال تعیین شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.