راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش در سه عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (سهامی عام) یک شرکت دانش‌بنیان در حوزه ارائه راهکارهای جامع بانکداری و پرداخت الکترونیک است. تاپکیش در زمینه تولید دستگاه‌های کارت‌خوان، رول‌های حرارتی، لیبل‌ها و کارت‌های هوشمند و همچنین تعمیر و پشتیبانی دستگاه‌های خودپرداز و کارت‌خوان فعالیت می‌کند. چشم‌انداز شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش دستیابی به سودآوری پایدار، جلب حداکثری رضایتمندی مشتریان، ارتقای کیفیت محصولات و خدمات با تکیه بر نوآوری و توسعه هدفمند سرمایه‌های انسانی است.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش جهت تکمیل نیروی انسانی خود در سه عنوان شغلی زیر از افراد جوان، باانگیزه و هدفمند دعوت به همکاری می‌کند.

کارشناس ارشد منابع انسانی

شرح شغل:

  • آشنایی با فرایندهای منابع انسانی (گریدینگ جذب و استخدام، شغل و شاغل، جبران خدمات، ارزیابی عملکرد)
  • تسلط کامل بر نرم‌افزار جبران خدمات راهکاران
  • تسلط کامل بر نرم‌افزار تردد PW kara
  • آشنایی کامل با فرایند محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان

شرایط احراز:

  • خانم/ آقا
  • مقطع تحصیلات: کارشناسی/ کارشناسی ارشد
  • رشته تحصیلی: مدیریت منابع انسانی، مدیریت دولتی، صنایع، مدیریت آموزش
  • توانایی حل مسائل
  • مهارت مدیریت بحران
  • تسلط بر مجموعه نرم‌افزارهای آفیس
  • متعهد، مسئولیت‌پذیر و منظم در انجام امور
  • دارای روحیه حمایتی

محل خدمت: تهران _ میرداماد

سابقه کار: 5 تا 7سال سابقه کار مرتبط

حقوق : توافقی

نوع همکاری: تمام‌وقت

مزایای همکاری:

  • ساعت کاری شناور
  • پاداش ارزیابی عملکرد
  • بیمه تکمیلی
  • پرداخت‌های مناسبتی
  • وام

کارشناس سیستم‌ها و روش‌ها

شرح شغل:

  • شناسایی فرآیندها و تهیه شناسنامه فرآیندها با ارائه روشی بهینه
  • کنترل عملکردی واحدهای سازمان با سنجه‌های استراتژیک و گزارش‌دهی
  • عارضه‌یابی و ارزیابی نقاط ضعف فرآیندی
  • بازنگری روش‌های اجرایی و دستورالعمل‌ها طبق اصول سیستم مدیریت کیفیت
  • پیاده‌سازی ممیزی و نگهداری استانداردها، راهنما، رویه‌ها به‌خصوص از منظر مدیریت کیفیت
  • همکاری کارآمد در ارتقای سیستم‌های نرم‌افزاری سازمان
  • انجام مطالعات مستمر به منظور ایجاد و برقراری یا اصلاح فرایندها و روش‌های مفید و مؤثر در سطح سازمان
  • شناسایی و به‌کارگیری رویکردهای تعالی سازمانی و مدیریت کیفیت از جمله EFQM …
  • پیگیری و انجام هماهنگی لازم در راستای دریافت گواهی‌نامه‌های مدیریت کیفیت (ISO) از مراجع و سازمان‌های مربوطه
  • ارتباط مستمر با شرکت‏‌های صادرکننده گواهی‌نامه کیفیت
  • پیگیری اجرای آموزش‌های مرتبط با سیستم مدیریت کیفیت در سطح مدیران و پرسنل

شرایط احراز:

  • آشنایی با صنعت پرداخت
  • دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی صنایع 
  • آشنا به نرم‌افزار power BI
  • آشنا به تدوین روش‌های اجرایی و دستورالعمل‌ها
  • آشنا به بهبود فرایندها و سیستم‌ها
  • دارای مهارت و توانمندی نگارش، تدوین گزارشات و مستندسازی
  • مسئولیت‌پذیر

محل خدمت: تهران _ میرداماد

سابقه کار: 5 سال سابقه کار مرتبط

نوع همکاری: تمام‌وقت

مزایای همکاری:

  • ساعت کاری شناور
  • امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
  • بیمه تکمیلی
  • پرداخت‌های مناسبتی
  • وام
  • پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد
  • امکان دسترسی به آموزش‌های تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل

کارشناس ارشد فناوری اطلاعات و ارتباطات

شرح شغل:

  • ارتقای سرورهای محلی به منظور بهینه‌سازی ارائه سرویس به کاربران
  • تهیه شناسنامه برای تجهیزات اتاق سرور
  • نگهداری و مدیریت تجهیزات اتاق سرور
  • نظارت بر پیکربندی سوئیچ‌های شبکه
  • نگهداری و حفظ ارتباطات شبکه واحدهای تابعه با اتاق سرور
  • پشتیبانی فنی و ارائه راهکارهای استاندارد و مبتنی بر خط‌مشی‌های راهبردی به‌تمامی واحدهای مربوطه
  • پشتیبانی از سامانه‌ها و سرورهای مورد استفاده در شبکه و واحدهای مربوطه
  • ارائه مشخصات و نظارت بر خرید تجهیزات، قطعات و تجهیزات اتاق سرور
  • تحلیل، طراحی و نظارت بر پیاده‌سازی نرم‌افزارهای مورد نیاز سازمان
  • تحلیل، طراحی و نظارت بر اجرای سیستم‌های پشتیبان‌گیری آنلاین از سرورها
  • رفع مشکل کاربران (سخت‌افزار – نرم‌افزار) – آنتی‌ویروس

شرایط احراز:

  • مسلط به مفاهیم مایکروسافت، سیسکو، پسیو شبکه، دوربین‌های مداربسته و فایروال‌ها
  • تسلط به مفاهیم سروری و دستگاه‌های ذخیره‌ساز و مجازی‌سازی
  • توانایی رفع اشکال شبکه‌های LAN-WAN
  • توانایی Routing ، Switching و رفع اشکال انواع روتر و سوییچ‌های سیسکو
  • آشنایی با GRE Tunnel و DMVPN
  • آشنایی با انواع Route : OSPF – EIGRP – BGP
  • آشنایی با صنعت پرداخت
  • دارای مدرک مهندسی کامپیوتر یا مهندسی فناوری اطلاعات
  • توانایی در حل مشکلات سخت‌افزار و نرم‌افزار و مسائل سیسکو، شبکه‌ای Fire wall-Routing-Switching و سرورهای HP ، San Storage و مجازی‌سازی Virtualization
  • دارای مدرک CCNP

محل خدمت: تهران _ میرداماد

سابقه کار: 7 سال سابقه کار مرتبط

نوع همکاری: تمام‌وقت

مزایای همکاری:

  • ساعت کاری شناور
  • امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
  • بیمه تکمیلی
  • پرداخت‌های مناسبتی
  • وام
  • پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد
  • امکان دسترسی به آموزش‌های تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل

علاقه‌مندان و متقاضیان می‌توانند درخواست و رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی مورد نظر به آدرس ایمیل hr@kpec-co.com  ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.