راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش فعالیت 1401 به‌پرداخت ملت در کدال نشان می‌دهد / رشد 13درصدی درآمدهای شناسایی‌شده

گزارش فعالیت ماهانه یک‌ماهه منتهی به پایان سال 1401 شرکت به‌پرداخت ملت در سامانه کدال منتشر شد. براساس این گزارش، به‌پرداخت ملت طی سال 1401 حدود سه هزار میلیارد و 571 میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به سال گذشته آن حدود 13 درصد رشد داشته که حدود 57 درصد از این درآمد حاصل از خدمات شارژ بوده است.

گزارش مالی سال 1401 شرکت به‌پرداخت ملت بیان‌گر تداوم روند صعودی درآمدهای شناسایی‌شده این شرکت است. براساس اطلاعات سامانه کدال در سال 99 درآمد شناسایی‌شده این شرکت معادل دوهزار میلیارد و 698 میلیارد تومان بوده و در سال 1400 درآمد این شرکت به سه هزار میلیارد و 85 میلیارد تومان رسید. این روند صعودی در سال 1401 نیز ادامه یافته و درآمدهای شناسایی‌شده این شرکت با رشد حدود 13درصدی به سه هزار و 571 میلیارد تومان رسیده است.

البته در اطلاعات مندرج در سامانه کدال به دلیل تغییر سال مالی به‌پرداخت ملت مجموع درآمد سال 1401 این شرکت به صورت تجمیعی منتشر نشده است. این شرکت سال گذشته سال مالی خود را به دهمین سال ماه تغییر داد و به همین واسطه درآمد کل منتهی به سال مالی آن در سامانه کدال نیامده است.

در سامانه کدال دو ستون حاوی درآمد شناسایی‌شده به‌پرداخت ملت آمده که یکی از آن منتهی به 29 اسفند 1401 است و یک ستون مربوط به درآمد منتهی به 30 آذر 1401 است و در واقع مجموع این دو عدد معادل با درآمد سال شمسی 1401 به‌پرداخت ملت است.

گزارش فعالیت ماهانه دوره یک‌‌ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ به‌پرداخت ملت

گزارش فعالیت به‌پرداخت ملت نشان می‌دهد بیشترین حجم درآمد به‌پرداخت ملت در سال 1401 مربوط به خدمات شارژ بوده که بالغ بر دو هزار میلیارد تومان از درآمد شناسایی‌شده این شرکت در این سال را تشکیل می‌دهد. یعنی بیش از نیمی از درآمد سال گذشته به‌پرداخت ملت مربوط به درآمدهای حاصل از خدمات شارژ بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.