راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

12 درصد از سهام پرداخت الکترونیک پاسارگاد 16 فروردین عرضه اولیه می‌شود

عرضه اولیه سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به‌عنوان ششصد و یکمین شرکت پذیرفته‌شده در بخش رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن در بازار دوم بورس، روز چهارشنبه 16 فروردین، با نماد پی‌پاد انجام می‌گیرد. این شرکت در تیر ۱۴۰۰ پذیرش و در مرداد ۱۴۰۱ با نماد پی‌پاد در فهرست شرکت‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است.

بر این‌ اساس، 360.000.000 سهم که 12 درصد سهام شرکت را در بر می‌گیرد به بازارگردانی صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی اندیشه زرین پاسارگاد با نماد پی‌پاد و با قیمت مبنای 5.000 ریال به عنوان عرضه اولیه منتشر می‌شود. در این مرحله عرضه اولیه، هر کد حقیقی و حقوقی 500 سهم دارد، سقف قیمت 5.500 ریال و کف قیمت هم رقمی معادل 4.500 ریال تعیین شده است.

ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی و محدوده قیمتی تعیین‌شده امکان‌پذیر است و ورود سفارش به‌صورت گروهی غیرمجاز است. پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارش‌های ثبت‌شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده 17 دستورالعمل پذیره‌نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار مصوب 14 دی‌ماه سال 1395 هیئت‌مدیره سازمان بورس و اصلاحات بعدی آن خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.