راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هند به استقبال از وب۳ می‌رود

بنیاد الگوراند (Algorand) اعلام کرد برای کمک به پذیرش وب 3 در هند، با چندین موسسه آموزشی و مدرسه مشارکت می‌کند.

تیم الگوراند، طی اطلاعیه‌ای که برای کوین‌تلگراف (Cointelegraph) ارسال کرده، اعلام کرد که برای راه‌اندازی برنامه‌های آموزشی، با دانشگاه فنی جواهرلعل نهرو (Jawaharlal Nehru) حیدرآباد و مدرسه بازرگانی هند همکاری می‌کند. این همکاری، شامل توسعه اساتید و آموزش توسعه‌دهندگان دانشجو می‌شود. ضمن اینکه یک کلاس کارشناسی‌ارشد نیز به میزبانی الگوراند برای کسب‌وکارهایی که علاقه‌مند به وب‌ 3 هستند برگزار می‌شود.

آنیل کاکانی (Anil Kakani)، رئیس بخش ملل الگوراند که اخیراً برای مدیریت هند منصوب شده است، هدف از این مشارکت‌ها را «ایجاد تأثیر پایدار» توصیف کرده و افزود: «ما آماده‌ایم تا در هند و سایر نقاط جهان در مرکز توجه قرار بگیریم و راه‌کارهای درحال‌تغییر جهانی را برای بهبود دسترسی به خدمات مالی، مراقبت‌های بهداشتی، آموزش و بسیاری از دیگر برنامه‌های حیاتی و کاربردی تأمین کنیم».

علاوه بر بخش آموزش، این مجموعه در تلاش است تا از استارتاپ‌های هند نیز بهره ببرد. الگوراند، از همکاری با تی‌هاب (T-Hub)، یک مرکز نوآوری مستقر در حیدرآباد نیز خبر داد. به گفته سرینیواس رائو ماهانکالی (Srinivas Rao Mahankali)، مدیرعامل تی‌هاب، این مشارکت به استارتاپ‌های محلی کمک می‌کند تا به سرمایه سراسر جهان دسترسی پیدا کنند و پروژه‌های خود را در سطح جهانی توسعه دهند.

مشارکت فناوری دیگر الگوراند، همکاری این شرکت با یک صندوق جهانی انعطاف‌پذیری آب‌وهوا است که توسط بنیاد کلینتون راه‌اندازی شده است. ضمن اینکه شرکت اذعان داشته قصد دارد برای توسعه شمول مالی، از استارتاپ‌های اولیه‌ای که توسط زنان راه‌اندازی شده یا مدیریت می‌شوند نیز حمایت کند. استاچی واردن (Staci Warden)، مدیرعامل الگوراند در این خصوص گفت: «من از بازگشت به هند و دیدن استقبال و اشتیاق مردم برای فناوری که می‌تواند روی زندگی آنها تأثیری عمیق و مثبت داشته باشد هیجان‌زده‌ام».

واردن تصریح کرد که این مشارکت‌ها، به بلاکچین کمک می‌کند تا پتانسل‌های خود را عملی کند و اکوسیستم محلی را به سمت تبدیل‌شدن به اقتصادی فراگیر سوق دهد.

منبع cointelegraph
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.