پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
تجارت الکترونیک پارسیان کیش در پنج عنوان شغلی دعوت به همکاری میکند
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (سهامی عام) یک شرکت دانشبنیان در حوزه ارائه راهکارهای جامع بانکداری و پرداخت الکترونیک است، تاپکیش در زمینه تولید دستگاه های کارتخوان، رولهای حرارتی، لیبلها و کارتهای هوشمند و همچنین تعمیر و پشتیبانی دستگاه های خودپرداز و کارتخوان فعال است. چشمانداز شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش دستیابی به سودآوری پایدار، جلب حداکثری رضایتمندی مشتریان، ارتقا کیفیت محصولات و خدمات با تکیهبر نوآوری و توسعه هدفمند سرمایههای انسانی است.
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش جهت تکمیل نیروی انسانی خود در پنج عنوان شغلی زیر از افراد جوان، باانگیزه و هدفمند دعوت به همکاری میکند.
کارشناس ارشد کنترل پروژه
شرح شغل:
- طرحریزی و استقرار دفتر مدیریت پروژه (PMO) از بُعد زیرساختهای نرمافزاری موردنیاز
- تهیه WBS ، برنامه زمانبندی و بودجههای پروژه
- کنترل پیشرفت فعالیتها و تهیه گزارش عملکرد ، بهروزرسانی و بازنگری برنامهها
- تحلیل و بررسی انحرافات و تهیه لایحه تاخیرات پروژه
- تهیه داشبرد مدیریتی از روند اجرای پروژهها
- همکاری جهت برنامهریزی و مدیریت پروژههای سازمانی، تعریف اهداف و شاخصهای کلیدی عملکردی و کمک به آنها
- اشتراکگذاری وضعیت پروژهها با ذی نفعان و سطوح مختلف سازمانی
- پایش عملکرد واحدها در قالب اهداف سازمان
- مدیریت دادههای داخلی و خارجی برای تجزیه و تحلیل عملکرد سازمانی، مدلسازی کسبوکار، برنامهریزی استراتژیک، ابتکارات کیفی و عملیات عمومی کسبوکار
- شناسایی اولویتهای استراتژیک، توسعه برنامهها، اهداف و مقاصد استراتژیک
- جهتدهی در انتخاب و بهکارگیری روشهای تحلیلی مناسب برای حل طیف وسیعی از مسائل استراتژیک و عملیاتی
- جمعآوری اطلاعاتی مانند نرخ تولید و پیشرفت، موجودی مواد، مواد مورداستفاده یا اطلاعات مشتری
- مشارکت در فرایندهای بازاریابی، فروش و برنامههای تولید
- ارائه خدمات تحلیلی و مشاورهای به مشتریان داخلی و خارجی که شامل گردآوری، تجزیه و تحلیل دادهها از منابع متعدد، تهیه خلاصهها، گزارشها و توصیهها در زمینههای مختلف ازجمله برنامهریزی استراتژیک، بهبود کیفیت، اندازهگیری عملکرد و برنامهریزی بودجه صورت میگیرد
شرایط احراز:
- آشنایی با صنعت پرداخت
- دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی صنایع
- تسلط بر استاندارد مدیریت پروژه (PMBOK) و اجرای کامل فرایند مدیریت پروژه در سطوح مختلف سازمانی
- آشنایی با برنامهریزی استراتژیک و عملیاتی
- آشنایی با مفاهیم مدیریت چابک و اسکرام
- تسلط بر نرم افزارهای مدیریت پروژه (MS project, Primavera, Jira)
- آشنایی با EMP و SharePoint
- داشتن حداقل مهارتهای فردی (انضباط فردی ، روحیه تیمی، توسعه فردی و سازمانی، روابط عمومی، خلاقیت)
- توانایی متوسط در زبان انگلیسی( مطالعه و درک مطالب)، (مکالمه)، (نوشتن متون انگلیسی)
- مهارت حل مسئله و برقراری ارتباط مؤثر
محل خدمت:
- تهران _ منطقه 3
سابقه کار:
- 5 سال سابقه کار مرتبط
نوع همکاری:
- تماموقت
مزایای همکاری:
- ساعت کاری شناور
- امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
- بیمه تکمیلی
- پرداختهای مناسبتی
- وام
- پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد
- امکان دسترسی به آموزشهای تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل
کارشناس ارشد سیستمها و روشها
شرح شغل:
- شناسایی فرآیندها و تهیه شناسنامه فرآیندها با ارائه روشی بهینه
- کنترل عملکردی واحدهای سازمان با سنجههای استراتژیک و گزارشدهی
- عارضهیابی و ارزیابی نقاط ضعف فرآیندی
- بازنگری روشهای اجرایی و دستورالعملها طبق اصول سیستم مدیریت کیفیت
- پیادهسازی ممیزی و نگهداری استانداردها، راهنما، رویهها بهخصوص از منظر مدیریت کیفیت
- همکاری کارآمد در ارتقا دستگاههای نرمافزاری سازمان
- انجام مطالعات مستمر به منظور ایجاد و برقراری و یا اصلاح فرایندها و روشهای مفید و مؤثر در سطح سازمان
- شناسایی و بهکارگیری رویکردهای تعالی سازمانی و مدیریت کیفیت ازجمله EFQM …
- پیگیری و انجام هماهنگی لازم در راستای دریافت گواهینامههای مدیریت کیفیت (ISO) از مراجع و سازمانهای مربوطه
- ارتباط مستمر با شرکتهای صادرکننده گواهینامه کیفیت
- پیگیری اجرای آموزشهای مرتبط با سیستم مدیریت کیفیت در سطح مدیران و پرسنل
شرایط احراز:
- آشنایی با صنعت پرداخت
- دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی صنایع
- آشنا به نرم افزار power BI
- آشنا به تدوین روشهای اجرایی و دستورالعملها
- آشنا به بهبود فرایندها و سیستمها
- دارای مهارت و توانمندی نگارش، تدوین گزارشات و مستندسازی
- مسئولیت پذیر
محل خدمت:
- تهران _ منطقه 3
سابقه کار:
- 5 سال سابقه کار مرتبط
نوع همکاری:
- تماموقت
مزایای همکاری:
- ساعت کاری شناور
- امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
- بیمه تکمیلی
- پرداختهای مناسبتی
- وام
- پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد
- امکان دسترسی به آموزشهای تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل
کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات
شرح شغل:
- ارتقاء سرورهای محلی به منظور بهینهسازی ارائه سرویس به کاربران
- تهیه شناسنامه برای تجهیزات اتاق سرور
- نگهداری و مدیریت تجهیزات اتاق سرور
- نظارت بر پیکربندی سوئیچهای شبکه
- نگهداری و حفظ ارتباطات شبکه واحدهای تابعه با اتاق سرور
- پشتیبانی فنی و ارائه راهکارهای استاندارد و مبتنی بر خطمشیهای راهبردی به تمامی واحدهای مربوطه
- پشتیبانی از سامانهها و سرورهای مورداستفاده در شبکه و واحدهای مربوطه
- ارائه مشخصات و نظارت بر خرید تجهیزات، قطعات و تجهیزات اتاق سرور
- تحلیل، طراحی و نظارت بر پیادهسازی نرمافزارهای موردنیاز سازمان
- تحلیل، طراحی و نظارت بر اجرای دستگاههای پشتیبان گیری آنلاین از سرورها
- رفع مشکل کاربران (سختافزار – نرم افزار) – آنتیویروس
شرایط احراز:
- مسلط به مفاهیم مایکروسافت ، سیسکو ، پسیو شبکه ، دوربینهای مداربسته و فایروالها
- تسلط به مفاهیم سروری و دستگاه های ذخیرهساز و مجازیسازی
- توانایی رفع اشکال شبکههای LAN-WAN
- توانایی Routing ، Switching و رفع اشکال انواع روتر و سوییچ های سیسکو
- آشنایی با GRE Tunnel و DMVPN
- آشنایی با انواع Route : OSPF – EIGRP – BGP
- آشنایی با صنعت پرداخت
- دارای مدرک مهندسی کامپیوتر یا مهندسی فناوری اطلاعات
- توانایی در حل مشکلات سختافزار و نرم افزار و مسائل سیسکو ، شبکهای Fire wall-Routing-Switching و سرورهای HP ، San Storage و مجازیسازی Virtualization
- دارای مدرک CCNP
محل خدمت:
- تهران _ منطقه 3
سابقه کار:
- 7 سال سابقه کار مرتبط
نوع همکاری:
- تماموقت
مزایای همکاری:
- ساعت کاری شناور
- امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
- بیمه تکمیلی
- پرداختهای مناسبتی
- وام
- پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد
- امکان دسترسی به آموزشهای تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل
مدیر بازاریابی و فروش
شرح شغل:
- طراحی و توسعه خطوط تجاری جدید
- طراحی طرح بازاریابی و تعریف مفاهیم آمیخته بازاریابی برای محصولات و خدمات
- طراحی و توسعه محصول جدید و استراتژیهای رسوخ در بازار
- مذاکرات و کمّی سازی معیارهای کیفی به منظور پیشبرد اهداف سازمان در مذاکره
- شبکهسازی و برنامهریزی و هدفگذاری تحقق عملکرد
- تجزیه و تحلیل مالی و اقتصادی طرحها و پروژهها
- مسلط به بهبود چارچوب و اصول انواع قراردادهای فروش و توسعه محصولات
- تهیه و ارائه گزارشات تحلیلی و تعریف اصول و چارچوب گزارشات دورهای
شرایط احراز:
- آشنایی با صنعت پرداخت و بانکی مزیت محسوب میشود
- تسلط به نرمافزارهای کاربردی همچون Excel , Access
- آشنایی کافی با اصول و چارچوبهای مدیریت محصول
- آشنایی با اصول تعریف فرایندهای سمت کسبوکار
- آشنایی با نرم افزارهای طراحی فرایند و مدلسازی محصولات مزیت محسوب میشود
- مسلط به زبان انگلیسی
- مهارت پیشبرد مذاکرات فنی در حوزه بازاریابی و فروش
محل خدمت:
- تهران _ منطقه 3
سابقه کار:
- 10 سال سابقه کار مرتبط
نوع همکاری:
- تماموقت
مزایای همکاری:
- ساعت کاری شناور
- امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
- بیمه تکمیلی
- پرداختهای مناسبتی
- وام
- پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد
- امکان دسترسی به آموزشهای تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل
کارشناس ارشد فروش
شرح شغل:
- برنامهریزی جهت بازاریابی و جذب شرکتهای فعال در صنعت پرداخت در راستای اهداف تعیینشده سازمان
- شبکهسازی و ایجاد ارتباط قوی
- پیگیری کامل فرآیند فروش تا حصول نتیجه
- شناسایی ، ثبت و بهروزرسانی اطلاعات مشتریان
- شناخت و بررسی رقبا
- تدوین
- ارائه گزارش فروش در بازه زمانی مشخص به مدیریت در راستای پیشرفت کار
شرایط احراز:
- آشنا به صنعت پرداخت ترجیحا بازار کارتخوان
- مسلط به Outlook-Power Point-Word-Excel
- مسلط به گزارشنویسی حرفهای
- آشنایی با ارزیابی مالی و اقتصادی طرحهای کسبوکار
- توانایی تدوین برنامه کسبوکار
- آشنایی با نرم افزار کامفار
- آشنا به مبانی فروش ، مارکتینگ ، بازاریابی
- آشنایی با مفاهیم برنامهریزی و کنترل پروژه
- آشنا به اصول و فنون مذاکره
- علاقمند به کار گروهی
محل خدمت:
- تهران_منطقه 3
سابقه کار:
- 5 سال سابقه کار مرتبط
نوع همکاری:
- تماموقت
مزایا همکاری:
- ساعت کاری شناور
- امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
- بیمه تکمیلی
- پرداختهای مناسبتی
- وام
- پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد
- امکان دسترسی به آموزشهای تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل
علاقهمندان و متقاضیان میتوانند درخواست و رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی موردنظر به آدرس ایمیل
hr@kpec-co.com ارسال کنند.