راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اسامی برگزیدگان ششمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال اعلام شد / جایزه سال تحول دیجیتال داده نشد

مراسم اختتامیه ششمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با حضور طاهر روشندل، رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران؛ مهدی شامی‌زنجانی، دبیر علمی ارزیابی ملی تحول دیجیتال و جمعی از مسئولان و نمایندگان شرکت‌هایی که در این ارزیابی شرکت کرده بودند، برگزار شد.

مهدی شامی‌زنجانی، دبیر علمی ارزیابی ملی تحول دیجیتال در ابتدای این مراسم اهداف برگزاری ارزیابی ملی تحول دیجیتال را مفهوم‌سازی و نگاه چندبعدی مدل‌محور، جریان‌سازی و فرهنگ‌سازی و تقدیر از برگزیدگان در حوزه تحول دیجیتال اعلام کرد.

او سه محور اصلی ارزیابی تحول دیجیتال را زبدگی، نوآوری و رهبری دیجیتال بیان کرد. دبیر علمی ارزیابی ملی تحول دیجیتال در ادامه گفت: «امسال داوران ارزیابی ملی تحول دیجیتال شرکتی را برای دریافت جایزه سال مناسب تشخیص ندادند و برای اولین بار امسال جایزه سال تحول دیجیتال در این مراسم داده نمی‌شود.»

شامی‌زنجانی همچنین بیان کرد: «در محور نوآوری و رهبری دیجیتال تندیس زرین داده نخواهد شد و یک تندیس سیمین برنزین و چند تقدیرنامه داده خواهد شد.»

در ادامه این مراسم، اسامی برگزیدگان ششمین رویداد ملی تحول دیجیتال در بخش‌های زبدگی، نوآوری و رهبری دیجیتال اعلام شد.


برگزیدگان زبدگی دیجیتال


در بخش زبدگی دیجیتال از اهتمام به زبدگی دیجیتال شرکت سامانه راهکارهای دلفین اسپادانا، پژوهش و توسعه ناجی و گسترش فناوری‌های نوین تقدیر شد.

تندیس برنزین سطح سه زبدگی دیجیتال به شرکت بیمه تجارت نو، بیمه دی، شرکت فولاد هرمزگان، شرکت پتروشیمی نوری و تندیس برنزین زبدگی سطح دو به صرافی رادین، شرکت فناپ زیرساخت، زرین رؤیا و بانک رفاه کارگران اهدا شد.

تندیس برنزین زبدگی سطح یک دیجیتال نیز به شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون اهدا شد. در آخر، بالاترین سطح تندیس این بخش یعنی تندیس سیمین سطح دو زبدگی دیجیتال به شرکت همراه اول رسید.


برگزیدگان نوآوری دیجیتال


در این بخش نیز از شرکت ایریسا (پلتفرم کارخانه هوشمند)، اسپادانا (مدیریت هوشمند ناوگان) و فناپ زیرساخت (سامانه جامع) برای نوآوری دیجیتال تقدیر شد.

تندیس برنزین نوآوری دیجیتال نیز به شرکت همراه اول برای پروژه ذره‌بین اهدا شد و بالاترین سطح جایزه در محور نوآوری دیجیتال (تندیس سیمین) به اپلیکیشن بنو از بیمه تجارت نو رسید.


برگزیدگان رهبری دیجیتال


در این بخش نیز از رضا کاظمی از شرکت همراه اول برای مدیریت پروژه ذره‌بین؛ تقی صانعی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری؛ حمیدرضا فاطمی، قائم‌مقام صرافی رادین و محمدمهدی شیران، مدیرعامل شرکت راهکارهای نوین اسپادانا تقدیر شد.

در ادامه، تندیس برنزین رهبری دیجیتال به پیام ابراهیمی از شرکت زرین رؤیا و تندیس سیمین رهبری دیجیتال نیز
به مهرداد غلام‌زاده از شرکت بیمه تجارت نو رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.