راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش تصویری از چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک‌ و‌ بیمه

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس بانک و بیمه ۲ الی ۵ مرداد در محل نمایشگاه‌های دائمی بین‌المللی با حضور تعداد زیادی از فعالان این صنعت برگزار شد.

این نمایشگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین رويداد ايران در زمينه بورس، بانک و بيمه میزبان تعداد زیادی از کسب‌و‌کارهای نوآور در زمینه مالی بود. از مجموعه‌های حاضر در این نمایشگاه می‌توان به شرکت‌های فرابوم، رمزینکس، والکس، آپ، رابین، گروه مالی شهر، کارن کراد، آی‌تی‌ساز، فناوران اطلاعات خبره، ازکی، ازکی‌وام، مبین‌نت، بانک ملی، پرداخت الکترونیک سداد، بانک صادرات، پرداخت الکترونیک سپهر می‌توان اشاره کرد.

در حاشیه این نمایشگاه، شرکت فرابوم از لوگو و هویت بصری جدید خود رونمایی کرد. اپراتور دانش‌بنیان آی‌تی‌ساز هم که قصد داشت دستاوردهای خود را در حوزه فناوری‌های مرتبط با بورس، بانک و بیمه مبتنی بر هوش مصنوعی را به نمایش بگذارد؛ مراسم رونمایی از همکاری مشترک بانک مسکن و اپراتور دانش‌بنیان آی‌تی ساز را برگزار کرد.

مبین‌نت نیز در این رویداد از چهار محصول جدید خود رونمایی کرد. مراسم رونمایی از کتاب دیفای و آینده فایننس در غرفه صرافی رمزینکس برگزار شد همچنین رمزینکس از محصول جدید خود به نام «رمزباکس» رونمایی کرد.

در آخرین روز نمایشگاه بورس، بانک و بیمه یک تفاهم همکاری بین شرکت سیتاد و شرکت پرداخت الکترونیک سپهر امضا شد همچنین پرداخت الکترونیک سپهر از محصولات جدید خود نیز رونمایی کرد. در ادامه گزارشی تصویری از این رویداد 4 روزه را مشاهده می‌کنید.

عکس‌ها: نسیم اعتمادی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.