راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فرابوم با شمایل جدید در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حاضر شد

فرابوم با چهره‌ای جدید در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه حضور پیدا کرد. این نمایشگاه که در محل نمایشگاه‌های دائمی بین‌المللی برگزار می‌شود، میزبان ده‌ها فعال این صنعت از جمله فرابوم است.

شرکت فرابوم با بیش از یک میلیارد تراکنش سالانه بانکداری باز، امسال تلاش کرده رنگ و روی جدیدی به خود دهد و با شکلی از ریبرندیگ در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه حاضر است. در این فرایند فرابوم هم لوگوی خود را تغییر داده و هم هویت بصری جدیدی عرضه کرده است.

شرکت فرابوم ضرورت حضور خود با لوگوی جدید را به پیشرفت فعالیت‌ها و جایگاه این شرکت در اکوسیستم مربوط می‌داند.

فرزانه دهرویه، مدیر روابط عمومی فرابوم در این باره به راه پرداخت توضیح داد:«باتوجه به اینکه فرابوم در سال سوم فعالیت خود است، تصمیم گرفت یک ریبرندینگ انجام دهد.  فرابوم به بیش از ۳۰ سرویس‌دهنده بانکی و غیربانکی متصل است و بیش از ۲۰۰ سرویس استاندارد API را به بیش از ۴۰۰ کسب‌وکار در صنایع مختلف ارائه می‌کند. بزرگی تمامی این اعداد نشان از این است که فرابوم به لحاظ تعادل و بزرگی در بازار به یک ثباتی رسیده است و ما باید جایگاه خود به لحاظ بصری را نیز ارتقا می‌دادیم و به همین دلیل هم به سمت ریبرندیگ رفتیم.»


لوگویی برای به تصویر کشیدن «مسیر صعود»


فرابوم در چنین شرایطی لازم دیده که حالا با لباس و فرم جدیدی به کار خود در صنعت ادامه دهد و بیش از گذشته اعتماد به مشتریان را جلب کند. فرابوم با شعار مسیر صعود با لوگو و هویت بصری جدید و به پشتوانه تعامل و ارتباط همیشگی با بانک‌ها و همچنین باتکیه‌بر سرمایه‌های انسانی خود در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه حاضر شده است.

لوگوی جدید فرابوم القاکننده تصویری از کوه به‌عنوان سمبلی از مسیر رشد و استواری است. در واقع تصویر کوه و بازی با آن در لوگوی فرابوم یادآور مسیر صعود است که همین نیز شعار کلیدی این شرکت است. همچنین رنگ بنفش-آبی برای این لوگو انتخاب شده که تداعی کننده آرامش و قدرت باشد.

فرابوم در بزرگ‌ترین رویداد مالی کشور که از روز یکشنبه ۲ مردادماه شروع و تا ۵ مردادماه ادامه دارد، در سالن ۸-۹ حضور دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.