راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک آینده به همراه لندو دریافت وام تمام آنلاین را فعال کرد

بانک آینده به همراه لندو امکان دریافت وام به‌صورت تماماً آنلاین، برای سراسر کشور فراهم‌ کرده است. این وام مربوط به بانک آینده است و بدون نیاز به چک، ضامن و مراجعه حضوری، تنها با ارائه سفته الکترونیکی در سریع‌ترین حالت ممکن و تنها چندروزه به متقاضیان تعلق می‌گیرد.

به گزارش روابط‌عمومی لندو (پلتفرم خرید اقساطی از فروشگاه‌های آنلاین) یکی از اهداف طرح جدید لندو و بانک آینده، ارائه وام به تمام نقاط کشور است؛ بنابراین از هرجای ایران، می‌توان تنها با ورود به سایت لندو درخواست وام ثبت کرد و کاملاً آنلاین مراحل را نهایی کرد و وام را تحویل گرفت. همچنین این وام نیازی به چک و ضامن ندارد و فقط با ارائه سفته الکترونیکی می‌توان تا سقف ۲۰ میلیون تومان وامی برای خرید کالا و خدمات دریافت کرد. سرعت بالای ارائه وام نیز یکی از ویژگی‌های این طرح است.


مزایای طرح جدید بانک آینده و لندو


بر اساس شرایط اعلام‌شده توسط لندو و بانک آینده، در طرح جدید وام خرید کالا و خدمات شرایط آسانی در نظر گرفته‌شده است. همچنین در این طرح وام سریع ۲۰ میلیون تومانی، مزایای زیادی مشاهده می‌شود. مزایایی مثل:


شرایط و مراحل دریافت وام آنلاین از بانک آینده و لندو


یکی از اهداف همکاری بانک آینده و لندو، تسهیل در ارائه وام‌های خرد بانکی است. به همین دلیل در طرح جدید ارائه‌شده، فرایندی تماماً آنلاین در نظر گرفته‌شده است تا امکان دریافت این وام برای تعداد بیشتری از افراد جامعه در سراسر ایران فراهم شود.

در حال حاضر لندو که بیش از ۷ سال سابقه در زمینه ارائه خدمات اعتباری دارد، امکان ثبت‌نام و دریافت وام ۲۰ میلیونی بانک آينده را فراهم کرده است.

برای دریافت این وام تنها لازم است در سایت لندو ثبت‌نام کنید؛ بعد از مشخص کردن مبلغ وام (از ۵ تا ۲۰ میلیون تومان) و مدت بازپرداخت آن (۶ ‌ماهه، ۹ ‌ماهه و ۱۲ ‌ماهه)، مدارک موردنیاز را آپلود و ادامه فرایند را طی کنید. در فرایند دریافت این وام، به‌هیچ‌وجه به مراجعه حضوری نیازی نیست و تمام مراحل ازجمله افتتاح حساب و خرید سفته هم به شکل آنلاین انجام می‌شود. بعد از انجام مراحل مشخص‌شده، وام موردنظر در اختیار فرد متقاضی قرار می‌گیرد و فرد می‌تواند با استفاده از آن، خرید اقساطی گوشی، لپ‌تاپ و انواع کالا را از فروشگاه‌های همکار لندو تکمیل کند.

لندو در حال حاضر با صدها فروشگاه آنلاین همکاری می‌کند که این فروشگاه‌ها، کالاها و خدمات متنوعی ازجمله لوازم دیجیتال مثل موبایل و لپ‌تاپ، لوازم‌خانگی، بلیت سفر، بیمه وغیره را ارائه می‌دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.