پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
دستاوردهای اقتصاد نوین
رایه خدمات مدرن بانکداری الکترونیکی
بانک اقتصادنوین در یک دهه فعالیت خود پایه گذار خدمات متنوعی در حوزه بانکداری الکترونیکی بوده است که راهاندازی باشگاه پذیرندگان و برگزاری قرعهکشی برای مشتریان و پذیرندگان، ارایه نرمافزار موبایل بانک از طریق سیستم بلوتوث سرور، صدور آنی کارت و معرفی کاملترین برنامه اینترنت بانک از آن جمله است. لازم به ذکر است چندی پیش دبیرخانه پنجمین کنفرانس بانکداری الکترونیکی، سامانه اینترنت بانک اقتصادنوین را به عنوان برترین سامانه این خدمت در کشور معرفی کرد.
قدردانی بانک مرکزی از عملکرد بانک
عملکرد مطلوب بانک اقتصادنوین در مرحله پنجم واریز یارانهای نقدی موجب شد دبیرکل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نامهای به مدیرعامل بانک اقتصادنوین از عملکرد این بانک قدردانی کند به طوری که سید محمود احمدی دبیرکل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به مدیر عامل بانک اقتصادنوین اعلام کرد: با توجه به اینکه درصد تراکنشهای موفق بانک اقتصادنوین در بازه زمانی برداشت یارانههای نقدی بالای ۹۵ درصد بوده است، بدینوسیله از زحمات و تلاشهای جنابعالی و همکاران محترم آن بانک و زیرمجموعه تابعه که در پرداخت دور پنجم یارانهها به نحو مطلوب به ایفای نقش پرداختهاند، قدردانی نموده و از درگاه ایزد منان برایتان توفیق در توسعه و بهبود خدمترسانی به مردم آرزو مینمایم.
پیش از این نیز عملکرد بانک اقتصادنوین در مرحله چهارم واریز یارانههای نقدی نیز موجب شده بود که دبیرکل بانک مرکزی از این بانک قدردانی کند.
پیش از این نیز مدیران بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به دفعات از عملکرد بانک اقتصادنوین تقدیر کردهاند که قدردانی رئیس کل بانک مرکزی به سبب کسب جوایز بینالمللی و توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی از آن جمله است.
تغییر رویکرد بانک از وظیفه محوری به مشتری محوری
در آغاز دهه دوم فعالیت نخستین بانک اقتصادنوین، همگام با استاندارد سازی خدمات بانک مطابق با روشهای بینالمللی، بانک اقتصادنوین نسبت به تغییر رویکرد از “وظیفه محوری به مشتری محوری” و تغییر ساختار خدمات خود اقدام کرد.
دراین راستا خدمات بانک در سه حوزه تخصصی “بانکداری خرد”، “بانکداری شرکتی” و “بانکداری اختصاصی” معرفی شد که با ارایه خدمات در قالب این سه روش رضایتمندی مشتریان بیش از پیش افزایش خواهد یافت.