پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
دستاوردهای اقتصاد نوین
رايه خدمات مدرن بانكداري الكترونيكي
بانك اقتصادنوين در يك دهه فعاليت خود پايه گذار خدمات متنوعي در حوزه بانكداري الكترونيكي بوده است كه راهاندازي باشگاه پذيرندگان و برگزاري قرعهكشي براي مشتريان و پذيرندگان، ارايه نرمافزار موبايل بانك از طريق سيستم بلوتوث سرور، صدور آني كارت و معرفي كاملترين برنامه اينترنت بانك از آن جمله است. لازم به ذكر است چندي پيش دبيرخانه پنجمين کنفرانس بانکداري الکترونيکي، سامانه اينترنت بانک اقتصادنوين را به عنوان برترين سامانه اين خدمت در كشور معرفي كرد.
قدرداني بانك مركزي از عملكرد بانك
عملكرد مطلوب بانك اقتصادنوين در مرحله پنجم واريز يارانهاي نقدي موجب شد دبيركل بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران در نامهاي به مديرعامل بانك اقتصادنوين از عملكرد اين بانك قدرداني كند به طوري كه سيد محمود احمدي دبيركل بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران در نامه اي به مدير عامل بانك اقتصادنوين اعلام كرد: با توجه به اينكه درصد تراكنشهاي موفق بانك اقتصادنوين در بازه زماني برداشت يارانههاي نقدي بالاي 95 درصد بوده است، بدينوسيله از زحمات و تلاشهاي جنابعالي و همكاران محترم آن بانك و زيرمجموعه تابعه كه در پرداخت دور پنجم يارانهها به نحو مطلوب به ايفاي نقش پرداختهاند، قدرداني نموده و از درگاه ايزد منان برايتان توفيق در توسعه و بهبود خدمترساني به مردم آرزو مينمايم.
پيش از اين نيز عملكرد بانك اقتصادنوين در مرحله چهارم واريز يارانههاي نقدي نيز موجب شده بود كه دبيركل بانك مركزي از اين بانك قدرداني كند.
پيش از اين نيز مديران بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران به دفعات از عملكرد بانك اقتصادنوين تقدير كردهاند كه قدرداني رئيس كل بانك مركزي به سبب كسب جوايز بينالمللي و توسعه خدمات بانكداري الكترونيكي از آن جمله است.
تغيير رويکرد بانک از وظيفه محوري به مشتري محوري
در آغاز دهه دوم فعاليت نخستين بانک اقتصادنوين، همگام با استاندارد سازي خدمات بانک مطابق با روشهاي بينالمللي، بانک اقتصادنوين نسبت به تغيير رويکرد از “وظيفه محوري به مشتري محوري” و تغيير ساختار خدمات خود اقدام کرد.
دراين راستا خدمات بانک در سه حوزه تخصصي “بانکداري خرد”، “بانکداري شرکتي” و “بانکداري اختصاصي” معرفي شد که با ارايه خدمات در قالب اين سه روش رضايتمندي مشتريان بيش از پيش افزايش خواهد يافت.