راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه پانزدهم کریپتو داشبورد منتشر شد / تاثیر جنگ روسیه و اوکراین روی بیت‌کوین

کریپتو داشبورد؛ گزارش تحلیلی از بازار رمزارزهااست که هر دو هفته یکبار، توسط شرکت کوین پلاس، منتشر می‌شود. محتوای این گزارش شامل بررسی داده‌های آن‌چین، تحلیل تکنیکال بازار، ارائه واچ لیست از ارزهای مستعد رشد، بررسی حوزه‎‌‌های بهروز و فناوری‌های نوین دنیای بلاکچین، مصاحبه با فعالین حوزه و رویدادهای مهم پیش‌روی رمزارزها است.

در نسخه پانزدهم کریپتو داشبورد، به بررسی رویدادهای مهمی که در سال 1400 برای بازار رمزارزهارخ داد، از جمله ترندهای سال، تعامل کشورها با بیت‌کوین و پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال توسط کمپانی‌های مطرح دنیا، و در ادامه به پیش‌بینی تحرکات احتمالی بازار و تأثیرات عواملی مانند جنگ روسیه و اوکراین روی بیت‌کوین پرداخته‌ شده است.

در بخش دیگر این گزارش به عنوان دیدگاه کوتاه‌مدت، به بررسی شاخص‌های آن‌چین و وضعیت هولدرهای بیت‌کوین و آدرس‌های کیف‌پول آن‌ها پرداخته‌ شده تا موضع سرمایه‌گذاران در شرایط فعلی آشکار شود. در کنار تمامی موارد ذکر شده، به رسم هر نسخه، واچ لیستی از ارزهای با پتانسیل رشد بالا تهیه شده، که دارای ستاپ معاملاتی و همراه با استراتژی ورود و خروج به آن ارز هستند.

افزون بر این، بررسی عمیقی از حوزه NFT به همراه نقاط قوت و ضعف آن در این نسخه از کریپتو داشبورد بیان شده و افراد را در ادامه مطلب، با نسل دوم پروژه‌های NFT و قابلیت منحصر به‌فرد آن‌ها آشنا کرده‌است. این نسخه همراه با فیلم آموزشی مربوط به حوزه NFT است که یک دید کلی برای سرمایه‌گذاری روی کلکسیون‌های NFT به شما ارائه می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.