راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مشاور مدیرعامل بانک شهر در امور فناوری‌های نوین مالی منصوب شد

محمدمهدی احمدی، مدیرعامل بانک شهر طی حکمی حسام حبیب‌الله را به‌عنوان مشاور مدیرعامل در حوزه فناوری‌های نوین این بانک منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فناوری اطاعات بانک شهر، در متن حکم مشاور مدیرعامل بانک شهر به حسام حبیب‌الله آمده است: «با عنایت به سوابق و تجارب ارزنده برای تصدی سمت مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات بانک، به‌منظور هم‌افزایی و افزایش کارایی فی‌مابین بانک و گروه، به موجب این حکم به‌عنوان مشاور در حوزه فناوری‌های نوین منصوب می‌شوید.»

طبق حکم صادره، از مشاور جدید فناوری‌های نوین بانک شهر انتظار می‌رود در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های بانک با عمل به موارد زیر تلاش کند:

  • تقویت سازوکارهای لازم به‌منظور افزایش بهره‌وری گروه فناوری اطلاعات بانک شهر از طریق ایجاد مکانیسم‌های مدیریت تعالی و اعمال حاکمیت شرکتی در سطح شرکت‌های گروه فناوری اطلاعات و ارتقای نظم‌بخشی مالی در این حوزه؛
  • توسعه کسب‌وکارهای بر پایه فناوری اطلاعات و فناوری‌های نوین مالی (فین‌تک) با تمرکز بر ظرفیت‌های بانک شهر و اقتصاد شهری؛
  • توسعه تعاملات تجاری و حرفه‌ای با محوریت فناوری مالی در گروه شرکت‌های بانک شهر و همچنین ایجاد مشارکت‌های تجاری با گروه‌های  شرکت‌های فناوری اطلاعات بانکی و همچنین اپراتورهای ارتباطات سیار و ثابت.

شایان ذکر است حسام حبیب‌الله، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مهندسی صنایع گرایش مهندسی سیستم‌های اقتصادی و اجتماعی از دانشگاه علم و صنعت ایران است. او بیش از 16 سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در سطوح مختلف کارشناسی و مدیریتی در صنایع تلکامی و مالی را نیز در کارنامه خود دارد.

همچنین عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ همراه اول)، عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فن‌آوا ماهواره، مدیر پروژه‌های مشاوره حوزه‌های خدماتی و حاکمیتی در سازمان مدیریت صنعتی و مشاور و دستیار ویژه شهردار تهران بخشی از سوابق مدیریتی اوست.

یادآور می‌شود پیش‌ از این حسام حبیب‌الله به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر انتخاب شده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.