راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حریق در ساختمان شرکت ارتباط زیرساخت، اینترنت را مختل کرد

صبح امروز آتش‌سوزی در مرکز انقلاب اسلامی شرکت ارتباطات زیرساخت (ساختمان LCT) به وقوع قطعی و اختلال در اینترنت ثابت و همراه منجر شد.

وقوع آتش‌سوزی در مرکز مخابراتی انقلاب اسلامی متعلق به شرکت زیرساخت، به ایجاد اختلال گسترده در اینترنت تهران و کرج منجر شده است. در همین حال برخی کاربران خارج از کشور از مشکل در دسترسی به سایت‌های داخل ایران گزارش می‌دهند.

صبح امروز (جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰) آتش‌سوزی در مرکز انقلاب اسلامی شرکت ارتباطات زیرساخت (ساختمان LCT) در خیابان شیخ بهایی تهران، به وقوع قطعی و اختلال در اینترنت ثابت و همراه منجر شد. 

آتش‌سوزی از اتاق باتری مرکز LCT آغاز شده و با گسترش به بخش‌های دیگر به قطع‌شدن اینترنت منجر شده است. توزیع اینترنت ورودی به کشور میان شرکت‌های اینترنت در این مرکز انجام می‌شود و به همین دلیل بیشتر این شرکت‌ها دچار مشکل در سرویس‌رسانی شده‌اند.

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتر اعلام کرده که اختلال جزئی اینترنت پیش‌آمده امروز در برخی مناطق تهران ناشی از اتصالی برق منجر به آتش‌سوزی در مرکز LCT بوده که به‌سرعت برطرف شده و سیستم پشتیبان سریعاً جایگزین شده است.

مهدی سالم همچنین گفته است که به‌دلیل مشکل فنی در تأسیسات برق یکی از مراکز شرکت زیرساخت، اینترنت بخشی از مشترکین قطع شده است. همکارانم در تلاش هستند تا در اسرع وقت مشکل را برطرف کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.