راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سککوک و شرکت مدیریت زنجیره تأمین رضوی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

سککوک و شرکت مدیریت زنجیره تأمین رضوی در راستای توسعه تأمین مالی زنجیره تأمین تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. مقرر شده است این همکاری از تأمین مالی در صنعت فلزات، صنایع غذایی و لوازم خانگی آغاز شود و براساس سیاست‌ها و اولویت‌های دولت، زنجیره‌های دیگر نیز به تدریج در برنامه تأمین مالی قرار بگیرند.

این تفاهم‌نامه در راستای اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم و برنامه‌های بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، وزارت صمت و وزارت جهاد و کشاورزی برای توسعه تأمین مالی زنجیره‌ای بازمی‌گردد.

زین‌پس شرکت سککوک به عنوان یک بازوی تخصصی در حوزه برقراری نظام تأمین مالی زنجیره تأمین و شرکت مدیریت زنجیره تأمین رضوی به عنوان یک بازوی تخصصی در حوزه ساماندهی زنجیره‌های تأمین در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت. این تفاهم‌نامه در واقع یک روش تأمین مالی ضدتورمی در راستای سیاست حمایت از تولید داخلی دولت سیزدهم صورت گرفته است.

بانک مرکزی در دوره جدید تأکید زیادی بر ساماندهی تأمین مالی زنجیره‌ای داشته و آیین نامه اجرایی برات الکترونیک را نیز اواخر آذرماه امسال ابلاغ کرد. چندی پیش نیز تفا‌هم نامه‌ای با حضور وزیر اقتصاد، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل بانک مرکزی مابین وزارت صمت و ۷ بانک عامل در راستای توسعه تأمین مالی زنجیره‌ای امضا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.