راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آغاز بزرگ‌ترین کمپین رفرال در بیت‌پین / با شانس، بی شانس؛ جمع، جمع برنده‌هاست

«با شانس، بی شانس! جمع، جمع برنده‌هاست» عنوان بزرگ‌ترین کمپین رفرالی است که از یکشنبه در صرافی بیت‌پین شروع‌شده است. در این کمپین تمام کاربران فعلی و جدید بیت‌پین می‌توانند با دعوت فقط یک دوست، در قرعه‌کشی یک دستگاه 206 سفیدرنگ شرکت کنند و یا با افزایش زیرمجموعه‌های رفرال خود، جوایز متنوع دیگری مثل یک دستگاه خودرو 206 مشکی‌رنگ، آیفون 13، مک‌بوک پرو، آی‌مک و… بدون قرعه‌کشی از بیت‌پین هدیه بگیرند.

کمپین بزرگ جمع برنده‌های بیت‌پین از 24 بهمن شروع‌شده و تا 29 اسفند 1400 ادامه خواهد داشت. دریافت جوایز بدون قرعه‌کشی نیازمند رسیدن به حد امتیاز مربوطه است که در صفحه ویژه این کمپین قابل‌مشاهده است.

کاربران با دعوت دوستان خود علاوه بر آشنا کردن دوستان خود با دنیای پر رمز و راز رمزارزها، می‌توانند جوایز ارزشمندی را نیز دریافت کنند. در این کمپین ویژه هر چقدر کاربران، افراد بیشتری را دعوت کنند، امکان انتخاب هدایای ارزشمندتری را خواهند داشت.

کاربران ارزهای دیجیتال با معرفی و دعوت دوستان در کمپین «با شانس، بی شانس! جمع، جمع برنده‌هاست» با یک تیر، دو نشان را هیجان‌انگیز را هدف می‌گیرند:

  1. به‌طور دائمی، 30 درصد از کارمزد معاملات زیرمجموعه‌ی خود را به‌صورت آنی در کیف پول دریافت می‌کنند.
  2. بدون قرعه‌کشی و به انتخاب خود می‌توانند جوایز متنوعی مثل 206، آیفون 13، مک‌بوک پرو و… از بیت‌پین هدیه بگیرند.

سیستم دعوت دوستان بیت‌پین یکی از روش‌های کسب درآمد بدون سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال است که کاربران می‌توانند با ایجاد لینک و کد معرف اختصاصی نسبت به افزایش زیرمجموعه‌های خود اقدام کنند.

بیت‌پین صرافی ارز دیجیتال ایرانی است که امکان خرید بیت کوین و بیش از 100 رمزارز دیگر را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید بیت‌پین را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.