پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
سامانه نوبتدهی تلفنی بانک مسکن راهاندازی شد
مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن از راهاندازی سامانه نوبتدهی تلفنی در راستای صیانت از حقوق شهروندی مشتریان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، مهدی سندگل نظامی، مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن، درباره اجرای طرح نوبتدهی تلفنی شعب گفت: «سیستم نوبتدهی تلفنی بانک مسکن همزمان با آغاز دهه فجر در راستای صیانت از حقوق شهروندان راهاندازی شد.»
او افزود: «یکی از مشکلات و دغدغههای مشتریان در شرایط بحرانی موجود بهمنظور دریافت خدمات در شعب، معطلی و اتلاف وقت بهدلیل شلوغی و وجود صفهای طولانی است. در این راستا طبق دستور مدیرعامل بانک مسکن و بهمنظور رفاه حال مشتریان و حفظ سلامتی آنان، این طرح بهصورت آزمایشی فقط در شعب سطح شهر تهران به اجرا درآمد.»
مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن با بیان اینکه سامانه نوبتدهی تلفنی باعث بالا رفتن بازدهی کاری و تسریع خدماتدهی به مشتریان میشود، گفت: «این طرح علاوه بر حفظ سلامتی مشتریان در دوران شیوع ویروس کرونا و ایجاد فاصله اجتماعی بر اساس پروتکلهای بهداشتی، تأثیرات منفی روحی و روانی در محیط کار را به میزان قابل توجهی کاهش و رضایتمندی مشتریان را افزایش میدهد.»
بر اساس همین طرح، مشتریان بانک مسکن در شعب تهران میتوانند از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی به شماره تلفن 61088 یا 1830، برای حضور در شعب مورد نظر نوبت گرفته و در ساعت مقرر که به آنها اعلام میشود، برای انجام امور بانکی خود صرفاً شامل دریافت و پرداخت به شعب مراجعه کنند.
این سامانه هوشمند بوده و مشتریان میتوانند با وارد کردن کد شعبه و شماره تلفن همراه روز و ساعت مراجعه به شعبه را تعیین کنند تا نوبتدهیشان بهصورت پیامکی به آنان اعلام شود.