راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد مطرح کرد / باید از حوزه پرداخت الکترونیکی به پرداخت دیجیتال برسیم

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در پنجمین سالگرد تولد «اپلیکیشن ایوا» بر لزوم عبور از حوزه پرداخت الکترونیکی به پرداخت دیجیتال تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، مراسم جشن تولد پنج‌سالگی اپلیکیشن ایوا با حضور محمدحسین کاشی‌، مدیرعامل؛ مهدی تکبیری، رئیس هیئت‌مدیره و نمایندگانی از تمام معاونت‌های شرکت پرداخت الکترونیک سداد برگزار شد.

در این مراسم محمدحسین کاشی‌، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد، با تقدیر و تشکر از مدیریت و کارکنان معاونت‌های فناوری اطلاعات و عملیات خدمت، بر ضرورت کار تیمی جهت تحقق اهداف و چشم‌انداز شرکت تأکید و اظهار کرد: «تیم فناوری اطلاعات با هدف اشتغال‌آفرینی و کمک به زنجیره ارزش تأسیس شده و بازوی اصلی شرکت پرداخت الکترونیک سداد و بانک ملی ایران به‌شمار می‌رود.»

او با اشاره به اهمیت تدوین یک استراتژی مناسب برای شرکت پرداخت الکترونیک سداد افزود: «سداد همواره در میدانی با رقابتی تنگاتنگ با سایر رقبا قرار داشته و دارد، بنابراین جز با نوآوری و ارائه راهکار منطقی، نمی‌توانیم از این رقابت تنگاتنگ عبور کنیم.»

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با تأکید بر اینکه برای تبدیل اپلیکیشن ایوا به سوپراپلیکیشن مسیری جز ارائه خدمات دیجیتالی نداریم، تصریح کرد: «توسعه کلان اپلیکیشن ایوا به سوپراپلیکیشن جز با حرکت به سمت تحول دیجیتال محقق نمی‌شود.»


حرکت «نشان‌بانک» به سوی نئوبانک‌ شدن


کاشی با اشاره به لزوم عبور شرکت پرداخت الکترونیک سداد از حوزه پرداخت الکترونیکی به پرداخت دیجیتال گفت: «امروز شاهد این هستیم که مدل حکمرانی با استفاده از هوش مصنوعی و به‌کارگیری تحلیل داده‌ها، به سمت سیستم‌های خودتصمیم‌گیر در حال حرکت است، بنابراین رفتارشناسی کاربران تأثیر بسیار مهمی در نوع ارائه خدمات و بازنگری و ریزه‌کاری در طراحی اپلیکیشن‌ها دارد.»

در ادامه این مراسم، مهدی تکبیری، رئیس هیئت‌مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد نیز با تبریک پنج‌سالگی ایوا گفت: «هدف اصلی‌مان باید این باشد که «نشان‌بانک» را به سوی نئوبانک‌ شدن حرکت دهیم تا به محصولی کامل برای مخاطبان تبدیل شود. قطعاً با همکاری مدیرعامل متخصص و تلاش تیمی همه همکاران شرکت شاهد موفقیت‌های بزرگ‌تری در اپلیکیشن ایوا خواهیم بود.»

همچنین در این مراسم، کاظم فرهنگ، معاون عملیات خدمت نیز ضمن اشاره به جذابیت نام ایوا که برگرفته از نام روستایی از توابع بلده است، گفت: «توجه و نگاه همه‌جانبه به مسائل فناورانه، فنی، بازاریابی و امنیت نقش بسزایی در تولید و موفقیت یک اپلیکیشن دارد.»

وحیدرضا رامین‌آزاد، معاون فناوری اطلاعات نیز با تأکید بر اینکه موفقیت‌های اپلیکیشن ایوا تا به امروز به‌دلیل وجود نقشه‌ها و استراتژی‌های همکاران بوده است، گفت: «بنا داریم هم‌راستا با تدوین مدل کسب‌وکار برای شرکت پرداخت الکترونیک سداد، یک سیاست کسب‌وکاری برای اپلیکیشن ایوا طراحی کنیم تا به‌عنوان نقشه‌راه مورد استفاده قرار بگیرد.»

در پایان این مراسم از اعضای تیم فوتسال شرکت پرداخت الکترونیک سداد که مقام سوم را در شانزدهمین دوره رقابت‌های جام انفورماتیک کسب کرده بودند، تقدیر و قدردانی شد. اعضای تیم فوتسال هم جام این مسابقات را به مهندس محمدحسین کاشی اهدا کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.