راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش 9ماهه سال مالی پرداخت الکترونیک سداد منتشر شد / کسب سود خالص ۳۱۵ میلیارد تومانی

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در طول 9 ماه سال مالی 1402 موفق به کسب سود خالص 315 میلیارد تومانی شد.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، بر اساس آخرین گزارش 9ماهه شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سال مالی 1402، سداد توانست درآمد عملیاتی 315 میلیارد تومانی از خود به ثبت برساند.

این اتفاق در حالی رقم خورد که پرداخت الکترونیک سداد از سال گذشته، با هدف ورود به بازار سرمایه، اقدام به انتشار شفاف فعالیت‌ها و گزارش‌های مالی خود کرده است.

پی‌اس‌پی سداد با در دست داشتن بیش از 800 هزار دستگاه کارت‌خوان فعال در سراسر کشور و همچنین ارائه خدمات درگاه‌ پرداخت اینترنتی و همین‌طور سرویس‌دهی به کاربران اپلیکیشن ایوا، در سال مالی جدید توانست پس از سال‌ها به رتبه سوم شاپرک در سهم مبلغ تراکنش دست پیدا کند که این موضوع سهم بسزایی در افزایش سود خالص برای این شرکت داشته است.

این شرکت کوشیده است با کاهش هزینه‌ها، بهره‌وری خود را به نقطه حداکثری برساند تا آنجا ‌که با تدوین بودجه سختگیرانه برای سال 1402، براساس آخرین صورت مالی منتشرشده، توانسته تقریباً 70 درصد از بودجه سال خود را محقق کند.

گفتنی است شفافیت و انضباط مالی در تهیه گزارش‌ها و صورت‌های مالی، از دیگر دستاوردهای پرداخت الکترونیک سداد است تا عملکرد این شرکت به بهترین شکل ممکن قابل ارائه باشد.

منبع روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.