راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رگولاتور ارتباطات از غرفه ایرانسل در تلکام 1400 بازدید کرد

صادق عباسی شاهکوه، معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) ۵ دی، با همراهی عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۰ بازدید کرد و با آخرین اقدامات ایرانسل در حوزه تحول دیجیتال و توسعه زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، او در جریان بازدید از خدمت «ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان» که برای اولین‌بار در ایران ارائه می‌شود، یک تماس تصویری زنده با این بخش در مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل برقرار و بر توجه هرچه بیشتر به اقشار توان‌یاب تأکید کرد. این خدمت به‌عنوان یکی از نمونه‌های توجه ایرانسل به اقشار توان‌یاب در دسترسی به خدمات دیجیتال، علاوه بر روش گفت‌وگوی متنی، امکان تماس تصویری و گفت‌وگو با زبان اشاره، متناسب با نیاز این دسته از مشترکان را نیز ارائه می‌دهد.

عباسی شاهکوه، ضمن تقدیر از رویکرد مسئولیت اجتماعی و توجه ایرانسل به فراگیری دیجیتال و دسترسی همه اقشار به خدمات ارتباطی تأکید کرد: «این راهکار می‌تواند در قالب خدمت، به سایر سازمان‌ها، از جمله ارائه‌دهندگان خدمات اضطراری مانند آتش‌نشانی و اورژانس ارائه شود.»

اقدامات ایرانسل در زمینه نوآوری و تحقیق و توسعه، از جمله گزارش فعالیت‌های مجموعه ایرانسل‌لبز، بخش دیگری از بازدید رگولاتور ارتباطات بود. عباسی شاهکوه از فعالیت‌های ایرانسل در زمینه نوآوری تقدیر و آن را مثبت ارزیابی کرد.

مدیرعامل ایرانسل نیز در این دیدار، بر آمادگی ایرانسل جهت توسعه خدمات زیرساختی شبکه ملی اطلاعات و ارائه هرچه بیشتر خدمات توانمندساز به کسب‌وکارهای دیجیتال تأکید کرد.


عملکرد ایرانسل در نمایشگاه تلکام


ایرانسل، ارائه‌دهنده نسل پنجم تلفن همراه (5G) در ایران، در این نمایشگاه بین‌المللی، جدیدترین محصولات و خدمات خود در حوزه زندگی دیجیتال، ایجاد زنجیره خدمات دیجیتال برای توانمندسازی کسب‌وکارهای نوپا از جمله سوپراپلیکیشن ایرانسل من، بازار دیجیتال تبادل API یلوهاب (Y’ello Hub)، راهکار دیجیتال خدمات تبلیغاتی یلوادوایز (Y’ello Adwise)، پلتفرم آموزش آنلاین داناپلاس و نیز راهکارهای هوشمند مبتنی بر بیگ‌دیتا را عرضه کرده است.

اقدامات ایرانسل در هوشمندسازی و دیجیتالی‌کردن فرایندهای ارتباط با مشتریان، از جمله سامانه پاسخگویی هوشمند «آواتار»، سیم‌کارت‎‌های ایرانسل با پیش‌شماره جدید ۰۹۰۰، فروشگاه اینترنتی ایرانسل، پرتال مزایده شماره‌های رند، حساب چندکاربره، شارژ اضطراری، پیشنهاد ویژه #۴۴۴۴*، تلویزیون اینترنتی لنز، پرتال احراز هویت و اپلیکیشن پیشواز، از دیگر بخش‌های غرفه ایرانسل در این نمایشگاه هستند.

خدمات ویژه پشتیبانی ایرانسل برای توان‌یابان، توسعه پوشش اینترنت پرسرعت روستایی، تلاش برای حفظ محیط‌ زیست و کاهش ردپای کربن، مدرسه‌سازی در مناطق محروم و سیل‌زده و… نیز از جمله اقدامات و برنامه‌های ایرانسل در حوزه پایداری و مسئولیت اجتماعی شرکتی است که در این نمایشگاه، به بازدیدکنندگان معرفی‌ شده است. بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه (ایران تلکام ۱۴۰۰) که از ۲ تا ۵ دی‌ماه، در سالن ۸ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، امروز به کار خود پایان داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.