راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جشنواره یلدایی رمزینکس / تا شب یلدا ترید کن، آیفون 13 پرو ببر

صرافی رمزینکس، به مناسبت شب یلدا، جشنواره‌ای را طراحی کرده است که جایزه مسابقه آن ،تلفن همراه ایفون 13 pro است.

صرافی رمزینکس با شعار «تا شب یلدا ترید کن، آیفون 13 پرو ببر» قصد دارد در شب چله، به کاربرانش به ازای معاملات آنها، شانس شرکت در قرعه‌کشی یلدایی را اهدا کند. هر ۵۰۰ هزار تومان معامله در بازار ریالی معادل ۱ شانس و هر ۲۰ تتر معامله در بازار تتری سه شانس شرکت در قرعه‌کشی را شامل می‌شود. قرعه‌کشی iPhone 13 Pro 30 آذر برگزار خواهد شد.

رمزینکس یک سامانه مبادلاتی آنلاین در حوزه کریپتوکارنسی است که توانسته با ایجاد سرعت ، بالا بردن امنیت معامله و حذف واسطه‌ها، موانع و تهدیدهای پیش روی ایرانیان از جمله خطر بلوکه شدن سرمایه در اکسچینج های خارجی و خطر معامله با افراد ناشناس را مرتفع کند و با ایجاد بستری بی‌واسطه و معاملات peer to peer قیمتی شفاف بر اساس پول ملی کشور ایران برای کاربران مهیا کند.

رمزینکس از آن دست اکسچنچ‌های رمزارز ایرانی است که علاوه بر نسخه اندروید، نسخه آی‌او‌اس را هم پشتیبانی می‌کند؛ اپلیکیشن رمزینکس، هنگام ورود کاربران، کلیت و نحوه کار با برنامه را شرح می‌دهد و امکانات آن را معرفی می‌کند.

قسمت دیگر این اپلیکیشن، ارزهای جهانی است. قابلیت جست‌وجو در دسته‌بندی ارزها در این بخش هم وجود دارد و تبدیل رمزارز به ارزهای رایج هم به این وسیله انجام می‌گیرد. داشبورد، تغییر دیگر آخرین نسخه اپلیکیشن رمزینکس است. این بخش علاوه بر نمایش کارمزدها، موجودی‌های خرد باقی‌مانده در انتهای حساب را به ریال تبدیل می‌کند. رمزینکس همچنین برای افزایش امنیت دارایی‌ها و کیف پول، تأیید دومرحله‌ای را در منو داشبورد قرار داده تا اگر زمانی شخصی غیر از صاحب اصلی حساب قصد ورود به پنل را داشت، صاحب دارایی با دریافت پیامک در دو مرحله از این موضوع باخبر شود.

2 دیدگاه
  1. احسان می‌گوید

    من دلم ایفون 13پرو مگس میخواد لطفا بهم هدیه بدید

  2. Ighmscc می‌گوید

    سلام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.