راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه با سیم کارت رایتل، شارژ رایتل بخریم؟

برای تسهیل خرید شارژ، سامانه پرداخت همراه مبتنی بر کد دستوری (USSD) بانک پاسارگاد (امپاد)، با همکاری شرکت رایتل راه اندازی شده است. استفاده از این سامانه احتیاج به نصب هیچ گونه برنامه‌ای روی گوشی ندارد و با شماره گیری کد دستوری #720* از روی تلفن همراه مجهز به سیم کارت رایتل امکانپذیر است. این خدمت رایگان است و کلیه دارندگان کارت‌های عضو شبکه شتاب می‌توانند از آن بهره مند شوند. امکاناتی که امپاد در اختیار دارندگان سیم کارت رایتل قرار می‌دهد، عبارتند از:

  • استعلام موجودی
  • خرید شارژ رایتل
  • پرداخت قبوض
  • انتقال وجه کارت به کارت ( مخصوص مشتریان بانک پاسارگاد)
  • خدمات امپاد (پرداخت امن پاسارگاد)

اگر برای اولین بار است که اقدام به استفاده از این سرویس می‌کنید، پیغام انتخاب زبان را مشاهده خواهید کرد.

پس از انتخاب زبان مورد نظر، پیغام مراجعه به سایت پرداخت امن پاسارگاد برای ثبت‌نام نمایش داده خواهد شد.

پس از ورود به سایت پرداخت امن پاسارگاد باید حساب کاربری خود را فعال نمایید. در صورتی که عضو امپاد هستید، با ورود به حساب کاربری، شماره رایتل خود را ثبت نمایید. اگر عضو امپاد نیستید، از منوی مربوطه، عضویت در امپاد را انتخاب، و اطلاعات در خواستی را وارد نمائید.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید صفحه «راهنمای استفاده از سیستم خرید شارژ از بستر پرداخت امن پاسارگاد (امپاد)» را در سایت رایتل مشاهده کنید.

1 دیدگاه
  1. میترا می‌گوید

    من از برنامه 7030 خیییلی راضیم چون سودش ب جیب خودم برمیگرده و ب صورت اعتبار ذخیره میشه!شماهم نصب کنید مطمئنن پشیمون نمیشید.برنامه تست شده و قابل اطمینان هستش.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.