راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

لزوم ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات بانکداری الکترونیک

parsiyan3دومین گردهمایی مدیران ارشد، روسای حوزه‌ها و شعب بانک پارسیان در سال ۹۲ با حضور مدیرعامل، اعضای هیات عامل، مدیران ستادی و روسای حوزه‌ها و شعب با موضوع «بررسی بازخورد اهداف بانک و چالش‌های اجرایی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در حوزه فناوری اطلاعات» برگزار شد.

مدیرعامل بانک پارسیان توجه به تحولات داخلی و بین‌المللی در حوزه اقتصاد و بانکداری را امری حائز اهمیت دانست و ایجاد تعادل و ثبات اقتصادی کشور، کنترل موج تورمی، تقویت تعامل‌های بین‌المللی و کاهش مشکلات ارتباطات بین‌المللی، حذف منافع حاصل از فعالیت‌های سفته بازی در بازارهای مختلف، مدیریت نرخ ارز و تقویت تولید داخلی و به تبع آن رشد اشتغال را از چشم‌اندازهای جدید اقتصادی دولت یازدهم برشمرد و اظهار کرد: تصمیماتی که در دولت یازدهم مطرح شده و مهم‌ترین و شاه بیت آن «ایجاد تعادل در سطح اقتصاد کشور و همچنین توجه به بخش خصوصی» از جمله تصمیماتی است که اگر در دولت یازدهم عملیاتی شود همه از آن منتفع خواهند شد.

شایسته در ادامه با اشاره به دستاوردهای بانک پارسیان در ۵ ماهه اول سال ۹۲ گفت: بیشترین رقم جذب سپرده و جایگاه اول در جذب منابع در میان بانک‌های خصوصی را بانک پارسیان از آن خود کرده است؛ اما لازم است در دیگر بخش‌ها نیز بنا به اهداف بانک گام برداریم. شایسته با تاکید بر بازاریابی موثر و مستمر در جهت جذب سپرده‌های ارزان قیمت اظهار کرد: در جذب سپرده‌های بلند مدت نیز خوب عمل کردیم؛ اما جذب سپرده‌های ارزان قیمت را باید در اولویت کارهای آتی قرار دهیم. شایسته در ادامه با اشاره به چالش‌های رقابتی موجود در شبکه بانکی کشور، بر برنامه‌ریزی و بازاریابی موثر در بخش ارز، ضمانتنامه و گشایش اعتبارت اسنادی تاکید و تصریح کرد: با راه اندازی طرح‌ها و ایده‌های نو و بازاریابی مستمر و موثر برای جذب مشتری هم برای سپرده‌گذاری و هم برای اعطای تسهیلات باید تلاش کنیم تا حداکثر رشد و بهره‌وری را برای بانک ایجاد کرده و قدم‌های موثری را در راستای پیشرفت و اعتلای بانک برداریم.

باباپور، معاون توسعه بازار شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نیز به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته توسط شرکت پککو و نقش بانکداری الکترونیک در کاهش هزینه‌ها و ابزار‌های آن برای جذب منابع و سودآوری بیشتر بانک پرداخت. وی با اشاره به حضور پرقدرت شرکت پککو در عرصه بانکداری الکترونیک کشور وکسب موفقیت‌های ارزشمند این شرکت در سال ۹۱ گفت: مجموع تعداد تراکنش‌های کارتخوان‌های فروشگاهی و خودپردازهای کشور در سال ۹۱ بالغ بر ۵/۶ میلیارد تراکنش بوده است.

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.