راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با نوبیتکس سرمایه‌تان را زیر نظر بگیرید

پرتفوی یا گزارش سود و زیان، عملکرد مالی در معاملات و تأثیر تغییرات قیمتی ارزهای دیجیتال بر دارایی و به معنی ساده‌تر، سود یا زیان به‌دست‌آمده از معامله را محاسبه می‌کند و به شکل‌های مختلف (نمودار، ریالی و درصدی) نمایش می‌دهد. این امکان در حال حاضر در نوبیتکس، نخستین صرافی ارز دیجیتال ایرانی، فراهم‌ شده است.

هفته گذشته همه درخواست‌های کاربران برای ایجاد پرتفوی پذیرفته‌شده و از این‌ پس تنها 24 ساعت بعد از ثبت درخواست فعال‌سازی، محاسبات سود و زیان کاربران نوبیتکس آغاز می‌شود.

پنل سود و زیان نوبیتکس اطلاعاتی مثل عملکرد روزانه، هفتگی و ماهانه کاربران در بازار رمزارزها را در اختیارشان می‌گذارد تا بازدهی سبدشان را مشاهده کنند. همچنین با این پنل می‌توان سهم هر دارایی از کل سرمایه را مشاهده کرد و تصمیمات بهتری برای چینش پرتفوی گرفت. سود و زیان هر ارز دیجیتال که در موجودی کاربران قرار دارد، در پنل سود و زیان نشان داده خواهد شد تا مشخص شود در 24 ساعت گذشته یا یک ماه گذشته، هر رمزارز که در میان دارایی‌های کاربر قرار دارد، چه مقدار در سود یا چه مقدار در ضرر است. سود و زیان روزانه، در پایان هر روز محاسبه می‌شود و پس از محاسبه در پرتفوی کاربران نمایش داده خواهد شد.

با نمودار سود و زیان تجمیعی نیز کاربران متوجه خواهند شد که در مجموع 30 روز گذشته، چند درصد سود یا ضرر کرده‌اند. همچنین نمودار سود و زیان روزانه نشان می‌دهد در هر روز از هفته یا ماه گذشته، چقدر از دارایی کم شده و چقدر به آن اضافه‌ شده است.

افرادی که تراکنش زیادی با نوبیتکس دارند و دارایی‌هایشان را دائم جابه‌جا می‌کنند، با استفاده از نمودار ارزش کل دارایی‌ها می‌توانند ببینید در طول دوره‌های مختلف هفتگی و ماهانه، ارزش دارایی‌هایشان در کیف پول نوبیتکس چقدر بوده است.

افراد برای فعال‌سازی پنل سود و زیان، کافی است با مراجعه به سایت نوبیتکس، از منوی داشبورد، قسمت کیف‌های شما، روی گزینه پرتفوی کلیک و درخواست خود را ثبت کنند. بعد از تأیید می‌توانند آنالیز پرتفوی را هم در سایت و هم در اپلیکیشن نوبیتکس مشاهده کنند. اطلاعات بیشتر درباره نحوه عملکرد صفحه سود و زیان در اینجا در دسترس است.

برای خریدوفروش امن ارزهای دیجیتال، در نوبیتکس، با بالغ‌ بر سه میلیون کاربر ثبت‌نام کرده و همین حالا خریدوفروش یا سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را شروع کنید. پشتیبانی 24 ساعته نوبیتکس برای راهنمایی در ثبت‌نام و احراز هویت‌تان همراه شماست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.