راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در پنج عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد (سهامی خاص) به‌عنوان یکی از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد و با مسئولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک از تاریخ ۱۳۸۴/۱۱/۳۰ آغاز به کارکرده و هم‌اکنون در گروه هلدینگ فناپ فعالیت می‌کند. این شرکت با حفظ استانداردهای بین‌المللی خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به بستر‌سازی جهت ارائه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت کرده است.

پرداخت الکترونیک پاسارگاد، برای تکمیل نیروی انسانی خود در عناوین شغلی زیر دعوت به همکاری می‌کند.

کارشناس راهبری کسب‌وکار

شرح شغل و وظایف:

  • برنامه‌ریزی استراتژیک بلندمدت و تهیه اهداف سالیانه و برنامه استراتژیک
  • برنامه‌ریزی عملیاتی در سطح شرکت، مدیریت‌ها و محصولات
  • تهیه طرح کسب‌وکار، مدل کسب‌وکار و طرح توجیهی برای پروژه‌ها و محصولات موردنیاز
  • ارزیابی اقتصادی پروژه‌ها، طرح‌ها، قراردادها و ….
  • بودجه‌ریزی مالی سالیانه
  • انجام تحلیل صنعت، بازار و رقبا در بازه‌های زمانی مشخص

مهارت‌ها و شایستگی‌های موردنیاز:

  • قدرت تجزیه‌وتحلیل
  • قدرت دید کلان محور
  • برقراری تعامل مؤثر
  • صبر و حوصله بالا
  • مدیریت
  • multi-tasking
  • حداقل 2 سال سابقه کاری مشابه
  • تحصیلات: کارشناسی ارشد مدیریت/بازرگانی/کسب‌وکار/ مهندسی صنایع

بازاریابی محصول

شرح شغل و وظایف:

  • تحقیق و تحلیل روند بازار
  • شناسایی و تحلیل رقبا
  • پیدا کردن مشتریان بالقوه
  • شناسایی بازارهای هدف و بهترین راه‌های دستیابی به آن‌ها
  • تدوین استراتژی‌های بازاریابی
  • ارائه پروپوزال بروز به سازمان‌ها
  • شرکت در مناقصات
  • ارائه مدل مالی برای پروژه‌های جدید سازمانی
  • هم‌فکری و هماهنگی با مدیر محصول در مورد تغییر در محصول جهت ارائه به سازمان‌ها
  • نوشتن قراردادهای بین سازمانی

مهارت‌ها و شایستگی‌های موردنیاز:

  • روحیه کار تیمی
  • آشنایی با فنون مذاکره
  • آشنایی با FS
  • حداقل 3 سال تجربه کاری مرتبط
  • تحصیلات: کارشناسی مدیریت/بازرگانی/کسب‌وکار

کارشناس توسعه بازار

شرح شغل و وظایف:

  • بازاریابی پذیرندگان خرد و بزرگ جهت راه‌اندازی باشگاه مشتریان
  • بررسی عملکرد باشگاه‌های راه‌اندازی شده و تهیه گزارش تحلیلی
  • جذب و آموزش تیم‌های بازاریاب

مهارت‌ها و شایستگی‌های موردنیاز:

  • تسلط به اصول و فنون مذاکره
  • دارای تفکر تحلیلی و سیستمی
  • توانمند در حل مسئله و ارائه راهکار
  • توانمند در برقراری ارتباط مؤثر
  • دارای سعه صدر
  • حداقل 3 سال تجربه کاری مشابه
  • تحصیلات: کارشناسی مدیریت/بازرگانی/کسب‌وکار

رئیس توسعه محصول فنی

شرح شغل و وظایف:

  • حضور در جلسات مذاکره با مشتری حسب نیاز مدیر محصول جهت ارائه راهکار برای درخواست‌های احتمالی مشتری
  • برگزاری جلسه با مدیران محصول و استخراج نیازمندی‌های جهت اصلاح Features, Functions محصول
  • پیگیری تعریف، طراحی و تدوین Product Roadmap
  • نظارت بر برگزاری جلسات Planning و Demo و ارائه گزارش‌های پیشرفت توسعه محصول و Deployment
  • پیگیری تحلیل و طراحی UI و UX ابزارها
  • تعریف و اولویت‌بندی User Story, Backlog برای تیم  فنی
  • پیگیری تست‌های  User Acceptance Test + Usability Test + Load Test
  • برنامه‌ریزی برای بهبود تجربه کاربری محصول با توجه به بازخوردهای تیم توسعه بازار
  • تحویل محصول به مدیر محصول و سایر ذی‌نفعان
  • هماهنگی و پیگیری پیاده‌سازی  سازوکار لازم جهت پشتیبانی محصول در لایه‌های میدانی، مرکز تماس و فنی
  • کسب اطمینان از صحت عملکرد سیستم
  • پیگیری پیاده‌سازی ابزارها و گزارش‌های لازم جهت مانیتورینگ مداوم عملکرد محصول
  • تعریف پروژه برای تحقیق و توسعه برای بهبود محصول یا ارائه راهکارهای نوآورانه برای نیازهای جدید

مهارت‌ها و شایستگی‌ها:

  • تسلط بر مفاهیم مهندسی نرم‌افزار و تحلیل و طراحی سیستم‌های نرم‌افزاری
  • تسلط بر مفاهیم مدیریت پروژه (با توجه به نوع شغل مدیریت پروژه چابک ارجحیت دارد)
  • آشنایی با مباحث مدیریت و توسعه کسب‌وکار
  • آشنایی با مفاهیم توسعه بازار
  • آشنایی با مباحث برنامه‌ریزی استراتژیک
  • حداقل 5 سال تجربه کاری مشابه
  • تحصیلات: کارشناسی کامپیوتر/فناوری اطلاعات/مهندسی صنایع

رئیس امور مشتریان

شرح شغل و وظایف:

  • پیگیری وصول مطالبات از مشتریان بانکی و رسیدگی به شکایات مطرح‌شده از سوی ایشان
  • کنترل کیفی و کمی سطح خدمات
  • پیگیری نظرات مشتری در ارائه خدمات و درخواست‌های جدید مشتری
  • برقراری ارتباط مستقیم با نمایندگان ذینفع در سطح استان‌ها
  • بررسی دقیق و تحلیل وضعیت مالی و اجرایی هر پروژه
  • تهیه گزارش جامع از وضعیت هر پروژه
  • بررسی امکان‌سنجی انجام پروژه‌های جدید
  • کنترل روند نصب، پشتیبانی و جمع‌آوری دستگاه‌های کارتخوان از لحاظ کیفی و کمی
  • تنظیم گزارش عملکرد کلی از خدمات ارائه‌شده به مشتری
  • بررسی و تأیید صورت‌وضعیت کارکرد ماهیانه هر مشتری
  • پیگیری و دریافت فاکتور مالی صورتحساب هر مشتری
  • بررسی و کلاسه بندی مشکلات مطرح‌شده از جانب هر مشتری
  • برقراری ارتباط مستقیم با سرپرستی‌های استانی در راستای کنترل سطح خدمات ارائه‌شده
  • تهیه گزارش سود و زیان مربوط به هر پروژه در راستای نحوه ادامه پروژه
  • بررسی امکان کاهش هزینه‌های موجود از طریق بهبود فرآیندهای موجود

شایستگی‌ها و مهارت‌های موردنیاز:

  • تجربه فعالیت در حوزه خدمات پرداخت الکترونیک
  • تجربه تعامل با مشتریان بزرگ
  • تجربه اجرای قراردادهای پیمانکاری
  • مدیریت پروژه
  • آشنایی کامل قوانین حقوقی در حوزه قراردادهای پیمانکاری
  • آشنایی کامل با قوانین مالی
  • تسلط به اصول و فنون مذاکره:
  • توان برقراری ارتباط مؤثر
  • فن بیان و مذاکره
  • توان اقناع‌سازی
  • کار تیمی
  • دقت و نظم
  • مهارت‌های سرپرستی
  • حداقل 5 سال تجربه کاری مشابه
  • تحصیلات: کارشناسی ارشد  مدیریت/بازرگانی/کسب‌وکار

متقاضیان می‌توانند رزومه خود را با درج عنوان شغلی مورد نظر، به آدرس ایمیل recruitment@pep.co.ir ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.