راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کتاب مسافر دهکده جهانی به چاپ سوم رسید

چاپ سوم کتاب مسافر دهکده جهانی، زندگینامه یحیی کمالی‌پور راوری، استاد برجسته و بین‌المللی علوم ارتباطات روانه بازار کتاب شد.

کتاب مسافر دهکده جهانی نوشته نگین حسینی، زندگینامه پر از درس، عبرت و هیجان‌انگیز پروفسور یحیی کمالی‌پور راوری، رئیس دپارتمان ارتباطات و هنرهای زیبای دانشگاه پوردو آمریکاست که در آن زندگی شخصی، دانشجویی و حرفه‌ای ایشان به صورت روایت تألیف شده است. انتشارات سیمای شرق این کتاب را منتشر و در کمتر از یک ماه به چاپ دوم و سپس به چاپ سوم رسید. مراسم رونمایی از کتاب مسافر دهکده جهانی اردیبهشت ماه سال 1391 با حضور بزرگان عرصه ارتباطات ایران در هتل لاله تهران برگزار شده بود.

mosafer-yahya-kamali-way2pay-92-06-30

پروفسور کمالی‌پور در این کتاب با بیان زوایای پیدا و پنهان زندگی خود، هدف از انتشار این کتاب را اینگونه نوشته است: سال‌ها پیش وقتی پس از 18 سال دوری به وطن بازگشتم و شور، شوق، هوش و ذکاوت جوانان ایرانی را از نزدیک دیدم، به توصیه‌ تعدادی از دوستان دانشگاهی به فکر انتشار کتاب زندگی‌ام افتادم تا شاید سرگذشت من بتواند راهنمای عمل نوجوانان و جوانانی باشد که با وجود ظرفیت‌های بالای هوشی و فکری، تصور می‌کنند برخی مشکلات و گاه شرایط زندگی، به آنها اجازه نمی‌دهد به اهدافشان در راه کسب علم و پیشرفت برسند. نوشتن، منتشر کردن و برملا کردن گوشه‌های زندگی شخصی کار ساده‌ای نیست، اما من معتقدم که چیزی برای پنهان کردن و نگفتن ندارم. هرچه دارم، متعلق به زندگی یک خیرآبادی راوری کرمانی ایرانی است که امروز مایل است آن را با همشهریان و هموطنانش قسمت کند و در بین هموطنان و همشهری‌‌هایش کسی را غریبه نمی‌بیند.

علاقمندان به این کتاب می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پی آر شاپ آن را به صورت اینترنتی بخرند و یا با شماره 88807453 تماس و نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.

منبع: آی تی ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.