راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت کاسپین رتبه نخست گواهینامه رتبه‌بندی و احراز صلاحیت شرکت‌های انفورماتیکی را کسب کرد

شرکت کاسپین در رتبه‌بندی سال ۱۴۰۰ شرکت‌های انفورماتیک کشور از مجموع هشت شاخص در هفت شاخص رتبه نخست در کشور را به دست آورد.

به‌منظور انطباق هرچه‌ بهتر و مؤثرتر نظام مالی و بانکی کشور با استانداردهای بانکداری نوین جهانی، شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین (سهامی خاص) در تاریخ ۲۳ دی‌ماه ۱۳۸۲ به شماره ۲۱۴۹۹۶ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و در حال حاضر یکی از شرکت‌های عضو گروه هلدینگ (داده‌پردازی بانک پارسیان) است. شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین، با به‌کارگیری استانداردهای به‌روز جهانی و از طریق توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان‌ها و مؤسسات خصوصی و دولتی و با تمرکز بر راه‌حل‌های پولی و مالی می‌کوشد کسب‌وکار مشتریانش را با نگاه شرکای تجاری خود، توسعه داده و توان رقابت‌پذیری آنها را بهبود بخشد.

به گزارش روابط عمومی کاسپین، این شرکت توانسته در رتبه‌بندی سال ۱۴۰۰ شرکت‌های انفورماتیک کشور، از مجموع هشت شاخص در هفت شاخص حائز رتبه نخست کشوری شود.

این شاخص‌ها شامل شبکه‌های داده‌های مخابراتی، تولید و ارائه دستگاه‌های جانبی، خدمات پشتیبانی، خدمات شبکه‌های اطلاع‌رسانی، تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای سفارش مشتری، ارائه و پشتیبانی نرم‌افزارهای پایه، امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات می‌شود.

مجموعه کاسپین اعلام کرده که این دستاورد در ابتدا با اهتمام مجدانه و تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه مدیران و کارشناسان شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین محقق شده و در نتیجه همین تلاش‌هاست که کاسپین در رتبه‌بندی سالانه سازمان برنامه‌وبودجه در اعطای گواهینامه رتبه‌بندی و احراز صلاحیت شرکت‌های انفورماتیکی با ارائه موفقیت‌آمیز فعالیت‌های هشت‌گانه در هفت شاخص موفق به کسب نشان برتر ۱ و کسب گواهینامه ارزشمند شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.