راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پکیج‌های برنامه‌نویسی درگاه پرداخت پاسارگاد به‌صورت متن‌باز منتشر شد

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به مناسبت روز برنامه‌نویس از انتشار پکیج‌های برنامه‌نویسی درگاه این شرکت به‌صورت متن‌باز در پلتفرم گیت‌هاب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک پاسارگاد، این بخش تحت عنوان «توسعه‌دهندگان» در وب‌سایت این شرکت در قسمت خدمات درج‌شده است و به دارندگان درگاه پرداخت این امکان را می‌دهد که متن‌باز پکیج‌های برنامه‌نویسی را به یکی از زبان‌های گولنگ، پایتون، سی‌شارپ، PHP و NodeJS در گیت‌هاب دریافت کنند. برای استفاده از این امکان کافی است متناسب با زبان درگاه package manager مربوطه دانلود شود.

قابلیت‌های اپن‌ ای‌پی‌ای پرداخت الکترونیک پاسارگاد به شرح زیر است:


دسترسی به  کیت‌های توسعه


کیت‌های توسعه این امکان را به کاربران می‌دهند تا خدمات پرداخت الکترونیک پاسارگاد که شامل درگاه پرداخت  می باشد را  در کسب‌وکارشان  اجرا کنند.


دسترسی به وب‌سرویس‌ها


کسب‌وکارها با استفاده از وب‌سرویس‌ها می‌توانند عملکردهای مالی مختلفی به نرم‌افزارها و کسب‌وکار خود اضافه کنند.همچنین در صورت نیاز به مستندات، از طریق تیکت می‌توانند درخواستشان را اعلام کنند.


نحوه استفاده از APIها و SDK


برای زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف، ما SDKهای مختلفی توسط پرداخت الکترونیک پاسارگاد طراحی شده است که به سادگی از طریق گیت‌هاب مجموعه که در این لینک قرار دارد این لینک قابل دسترسی است.


پلاگین برای نرم‌افزارهای متن‌باز


این شرکت همچنین برای کسب‌وکارهایی که از نرم‌افزارهای متن‌باز مانند وردپرس استفاده می‌کنند پلاگین‌های اختصاصی طراحی کرده است. به واسطه این قابلیت خدمات پرداخت به کسب‌وکارها اضافه خواهد شد.

برای استفاده از این سرویس می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.