پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
چرا قبض تلفن را فقط با ۱۸۱۸ پرداخت کنیم؟
سامانه پیامرسان ۱۸۱۸ از سال ۸۴ به منظور پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن ثابت، اطلاع از وضعیت صورتحساب شش دوره قبل و آخرین دوره و نیز ریز مکالمات میان دوره و آخرین دوره مشترک راهاندازی شد که از طریق کارتهای عضو شتاب صورت میگیرد. پس از اینکه در میان مشترکان این سامانه جای خود را باز کرد، شرکت مخابرات از توزیع قبضهای تلفن به درب منازل مشترکان خودداری کرد.
حمیرا ایزدی کارشناس مسئول فناوری اطلاعات مخابرات استان کرمان با اشاره به راههای پرداخت قبوض تلفن ثابت مثل طریق سامانه ۱۸۱۸، پست، تلفن بانک، همراه بانک و ATM گفت: به غیر از پرداخت با سامانه ۱۸۱۸ بقیه موارد را به مشترک توصیه نمیکنیم، زیرا از مزایای این سامانه این است که پس از پرداخت کمتر از دو دقیقه تلفن وصل میشود در حالی که از راههای دیگر باید ۴۸ ساعت بگذرد و اگر در این مدت مشکل قطعی رفع نشد باید حضوری به مخابرات مراجعه کنند.
ایزدی بیان داشت: مشترکان تمامی بانکهای عضو شتاب با دارا بودن رمز دوم کارت خود میتوانند به پرداخت قبض با ۱۸۱۸ اقدام کنند و از این بابت مشکلی نیست، زیرا تعاملات مخابرات با سایر بانکها انجام شده است.
همچینین در صورت نیاز برای اطلاع از شماره بانک تلفن بانک تمام بانکها، میتوانید «صفحه تلفن بانک راه پرداخت» را مشاهده کنید.
منبع: فارس
ایــــــا شمـــــــاره ۱۸۱۸جـــهــت پــرداخــــــت قــــــبوض مــــــــجـانے محــــاســــــبه مـــــــے شـــــــــود
بله
سلام
با توجه به اینکه مخابرات لرستان هیچ گونه قبضی صادر نمیکند اخطار قطع میفرستد بجای اینهمه خودخواهی راه پرداخت را تسهیل کنیدمن از صبح تا حالا ۲۰بار اقدام به پرداخت از طریق سامانه ۲۰۰۰و ۱۸۱۸ کرده ام اما امکان پرداخت نیست باید چکار کرد..?.
سلام ، سایر مناطق رو اطلاع ندارم ولی در منطقه وردآورد به هیچ عنوان این امر انجام نمیشه و ما بعد از هر بار پرداخت از طریق ۱۸۱۸ باید با مرکز امور مشتریان تماس بگیریم و ایشان هم می فرمایند که زود تماس گرفتید و باید یک ساعت بعد از پرداخت تماس بگیرید ، یک ساعت بعد که تماس می گیریم می فرمایند تا چند ساعت دیگه وصل میشه ، جالب نیست . البته خودتون هم می تونید بررسی کنید
سلام من با ۱۸۱۸ قبض تلفن رو پرداخت کردم حتی میان دوره ی ماه آبان رو هم برام حساب کرد اما تلفنم وصل نمیشه و همش این پیامو میگه: مشترک گرامی با عرض پوزش امکان شماره گیری تا پرداخت قبض آبونمان مقدور نخواهد بود!
اما من پرداخت کردم چرا وصل نمیشه تلفنم و چرا ۱۸۱۸ پشتیبانی ندارد
فقط با ۱۸۱۸ پرداخت کنید تا به صورت لحظه ای بدهی تان تسویه شود وگرنه من با اپ پرداخت کردم هنوز حساب تسویه نشده ولی تلفن گویای ۱۸۱۸ همون لحظه اگه درخواست صورتحساب دوره بدین میگه تسویه شده
بیخود بیخود بیخود همچی دیگه بیخود شده
اقا این چه وضعشه هر ماه خط مارو قطع میکنید بعدش باید حضوری بریم مخابرات پرداختش کنیم مگه ما کارو زندگی نداریم ای بابا
واقعا که پول هم میخواهیم بدیم باید منت و مرارت و بدبختی بکشیم آخرشم مستقیم بریم اداره مخابرات تو سینی طلا تقدیم کنیم این چه معنی میده مدیریت دنیا را هم به عهده بگیرید واقعا دنیا معطل شماست
میخواهید پول قبض را بیاریم درب منزل تقدیم کنیم خسته نشید تشریف بیارید اداره فکر کنید چرا اینقدر زحمت میکشید و به مردم خدمت میکنید به نظرم اینطوری شما هم راحتتر هستید سامانه اینها را هم ولش کنید خرج داره براتون
من قبض تلفن ثابت پرداخت کردم الان استعللام می کنم بازم همون عدد مبلغ میاره چه کنم
چرا قبض من نیست
اینترنتی قبضم میزنه وجود ندارد .
کلا سامانه از بیخ مشکل داره
اولا که من از کرج نمیتونم تماس بگیرم و تلفن خط ثابت تهرانو پرداخت کنم چونکه هم ۱۸۱۸ و هم ۲۰۰۰ وقتی تماس میگیرم از کرج و شماره تهرانو میزنم میگه شماره معتبر نمی باشد ولی وقتی از تهران اینکارو انجام میدم میشه ولی باز چه فایده که تا ۴ ساعت بعدشم وصل نمیشه
همش دروغ
واقعا افتضاحه سه روزه قبض رو پرداخت کردم ولی وصل نشده حتی ی شماره پشتیبانی هم نداره فقط راحت پول میگیرن