راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چرا قبض تلفن را فقط با 1818 پرداخت کنیم؟‎

سامانه پیام‌رسان 1818 از سال 84 به منظور پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن ثابت، اطلاع از وضعیت صورتحساب شش دوره قبل و آخرین دوره و نیز ریز مکالمات میان دوره و آخرین دوره مشترک راه‌اندازی شد که از طریق کارت‌های عضو شتاب صورت می‌گیرد. پس از اینکه در میان مشترکان این سامانه جای خود را باز کرد، شرکت مخابرات از توزیع قبض‌های تلفن به درب منازل مشترکان خودداری کرد.

حمیرا ایزدی کارشناس مسئول فناوری اطلاعات مخابرات استان کرمان با اشاره به راه‌های پرداخت قبوض تلفن ثابت مثل طریق سامانه 1818، پست، تلفن بانک، همراه بانک و ATM گفت: به غیر از پرداخت با سامانه 1818 بقیه موارد را به مشترک توصیه نمی‌کنیم، زیرا از مزایای این سامانه این است که پس از پرداخت کمتر از دو دقیقه تلفن وصل می‌شود در حالی که از راه‌های دیگر باید 48 ساعت بگذرد و اگر در این مدت مشکل قطعی رفع نشد باید حضوری به مخابرات مراجعه کنند.

ایزدی بیان داشت: مشترکان تمامی بانک‌های عضو شتاب با دارا بودن رمز دوم کارت خود می‌توانند به پرداخت قبض با 1818 اقدام کنند و از این بابت مشکلی نیست، زیرا تعاملات مخابرات با سایر بانک‌ها انجام شده است.

همچینین در صورت نیاز برای اطلاع از شماره بانک تلفن بانک تمام بانک‌ها، می‌توانید «صفحه تلفن بانک راه پرداخت» را مشاهده کنید.

منبع: فارس

14 دیدگاه
  1. آزور می‌گوید

    ایــــــا شمـــــــاره ۱۸۱۸جـــهــت پــرداخــــــت قــــــبوض مــــــــجـانے محــــاســــــبه مـــــــے شـــــــــود

    1. امید می‌گوید

      بله

  2. حسین پور می‌گوید

    سلام
    با توجه به اینکه مخابرات لرستان هیچ گونه قبضی صادر نمیکند اخطار قطع میفرستد بجای اینهمه خودخواهی راه پرداخت را تسهیل کنیدمن از صبح تا حالا 20بار اقدام به پرداخت از طریق سامانه 2000و 1818 کرده ام اما امکان پرداخت نیست باید چکار کرد..?.

  3. شريفي می‌گوید

    سلام ، ساير مناطق رو اطلاع ندارم ولي در منطقه وردآورد به هيچ عنوان اين امر انجام نميشه و ما بعد از هر بار پرداخت از طريق 1818 بايد با مركز امور مشتريان تماس بگيريم و ايشان هم مي فرمايند كه زود تماس گرفتيد و بايد يك ساعت بعد از پرداخت تماس بگيريد ، يك ساعت بعد كه تماس مي گيريم مي فرمايند تا چند ساعت ديگه وصل ميشه ، جالب نيست . البته خودتون هم مي تونيد بررسي كنيد

  4. تینا می‌گوید

    سلام من با ۱۸۱۸ قبض تلفن رو پرداخت کردم حتی میان دوره ی ماه آبان رو هم برام حساب کرد اما تلفنم وصل نمیشه و همش این پیامو میگه: مشترک گرامی با عرض پوزش امکان شماره گیری تا پرداخت قبض آبونمان مقدور نخواهد بود!
    اما من پرداخت کردم چرا وصل نمیشه تلفنم و چرا ۱۸۱۸ پشتیبانی ندارد

  5. امید می‌گوید

    فقط با 1818 پرداخت کنید تا به صورت لحظه ای بدهی تان تسویه شود وگرنه من با اپ پرداخت کردم هنوز حساب تسویه نشده ولی تلفن گویای 1818 همون لحظه اگه درخواست صورتحساب دوره بدین میگه تسویه شده

  6. مونا می‌گوید

    بیخود بیخود بیخود همچی دیگه بیخود شده

  7. ناشناس می‌گوید

    اقا این چه وضعشه هر ماه خط مارو قطع میکنید بعدش باید حضوری بریم مخابرات پرداختش کنیم مگه ما کارو زندگی نداریم ای بابا

  8. ل . ج می‌گوید

    واقعا که پول هم میخواهیم بدیم باید منت و مرارت و بدبختی بکشیم آخرشم مستقیم بریم اداره مخابرات تو سینی طلا تقدیم کنیم این چه معنی میده مدیریت دنیا را هم به عهده بگیرید واقعا دنیا معطل شماست

  9. ل . ح می‌گوید

    میخواهید پول قبض را بیاریم درب منزل تقدیم کنیم خسته نشید تشریف بیارید اداره فکر کنید چرا اینقدر زحمت میکشید و به مردم خدمت میکنید به نظرم اینطوری شما هم راحتتر هستید سامانه اینها را هم ولش کنید خرج داره براتون

  10. حسینی می‌گوید

    من قبض تلفن ثابت پرداخت کردم الان استعللام می کنم بازم همون عدد مبلغ میاره چه کنم

  11. حامدی می‌گوید

    چرا قبض من نیست
    اینترنتی قبضم میزنه وجود ندارد .

  12. ماني می‌گوید

    كلا سامانه از بيخ مشكل داره
    اولا كه من از كرج نميتونم تماس بگيرم و تلفن خط ثابت تهرانو پرداخت كنم چونكه هم ١٨١٨ و هم ٢٠٠٠ وقتي تماس ميگيرم از كرج و شماره تهرانو ميزنم ميگه شماره معتبر نمي باشد ولي وقتي از تهران اينكارو انجام ميدم ميشه ولي باز چه فايده كه تا ٤ ساعت بعدشم وصل نميشه
    همش دروغ

  13. شیما می‌گوید

    واقعا افتضاحه سه روزه قبض رو پرداخت کردم ولی وصل نشده حتی ی شماره پشتیبانی هم نداره فقط راحت پول میگیرن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.