راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی جزئیات ارائه اینماد بدون ستاره را منتشر کرد / تعیین سقف تراکنش ماهانه برای اینماد بدون ستاره

در راستای تسهیل حداکثری برای کسب‌وکارهای خرد متقاضی اینماد، فرایند ساده‌شده نماد اعتماد الکترونیکی در قالب «اینماد بدون ستاره» طراحی و پیاده‌سازی شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، پیرو درخواست‌های مکرر بخش خصوصی جهت در نظر گرفتن تسهیلات ویژه برای کسب‌وکارهای مجازی خرد و نوپا و با توجه به تدابیر مشترک جهت اجرای بهینه الزام اینماد برای پرداخت‌یارها، ضمن اعلام راه‌اندازی فرایند اینماد بدون ستاره برای کسب‌وکارهای مذکور در قالب مدل جعبه شنی (سندباکس)، جزئیات آن به شرح زیر اطلاع‌رسانی می‌شود:

  1. به‌منظور تسهیل حداکثری برای کسب‌وکارهای خرد متقاضی اینماد، فرایند ساده‌شده نماد اعتماد الکترونیکی در قالب «اینماد بدون ستاره» صرفاً با احراز هویت و دامنه، طراحی و پیاده‌سازی شده است.
  2. منظور از کسب‌وکار خرد، کسب‌وکاری است که تعداد تراکنش‌های آن در ماه کمتر از 50 عدد و مجموع مبلغ تراکنش‌های آن در ماه کمتر از 50 میلیون تومان باشد.
  3. در صورتی‌ که تعداد یا مجموع مبلغ تراکنش‌های شخص صاحب‌امتیاز کسب‌وکار خرد طی یک ماه، از محدودیت‌های تعیین‌شده بیشتر شود، این کسب‌وکار موظف‌ است ظرف 10 روز نسبت به طی مراحل کامل اعطای اینماد و تبدیل اینماد بدون ستاره به اینماد ستاره‌دار اقدام کند.
  4. تعرفه اینماد بدون ستاره فقط مبلغ 50 هزار تومان سالانه (کمتر از یک‌سوم تعرفه اینماد ستاره‌دار) است.
  5. پس از دریافت اینماد و با توجه به الزام کد رهگیری مالیاتی برای دریافت درگاه پرداخت، دریافت کد رهگیری مالیاتی بدون نیاز به مراجعه یا ورود اطلاعات جدید، به‌صورت برخط قابل انجام خواهد بود.
  6. با انتخاب متقاضی، امکان ارسال اطلاعات ازجمله کد رهگیری مالیاتی و انتقال به صفحه ویژه هر یک از شرکت‌های پرداخت‌یار که قبلاً زیرساخت‌های لازم را ایجاد و به پنجره واحد تجارت الکترونیکی متصل شده‌اند، وجود خواهد داشت.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.