راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فراخوان تتا برای انتخاب کارگزاران صدور اینماد از بخش خصوصی / آمادگی پرداخت‌یارها برای ارائه اینماد

با اعلام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، قرار است در راستای تمرکززدایی، افزایش کیفیت خدمات و حمایت از نقش‌آفرینی بخش غیردولتی، از میان متقاضیان تعدادی از شرکت‌های توانمند، نوآور و دارای صلاحیت به‌عنوان «کارگزاری صدور اینماد» انتخاب شوند.

به‌ گزارش روابط عمومی تتا، متقاضیان باید شرکت‌های فعال و دارای سابقه فنی و اجرایی مناسب و نیز دارای تجربه خدمات‌دهی و پشتیبانی از کاربران در مقیاس وسیع را دارا باشند. آنها تا روز دوم دی‌ماه فرصت دارند مدارک خود را به ایمیل مرکز مذکور ارسال کنند.

این مدارک معرفی شرکت شامل مدارک ثبتی، روزنامه آخرین تغییرات مدیران و سوابق، پروژه‌ها، نیروی انسانی کلیدی و گواهینامه‌ها ومجوزها، نامه اعلام آمادگی برای مشارکت در طرح و درخواست بررسی مدارک از سوی متقاضی با امضای صاحبان امضای مجاز، خلاصه پیشنهاد شرکت برای راه‌اندازی و راهبری به همراه مدل تجاری و اجرایی را در بر می‌گیرد.

مهدی فاطمیان، رئیس انجمن فین‌تک هم در توییتی از آمادگی پرداخت‌یارها در این زمینه خبر داده است: «با پیگیری‌های صورت‌گرفته و نیز با توجه به مشکلات کسب‌وکارها در خصوص ⁧اینماد⁩، به‌زودی فرآیند صدور ⁧اینماد⁩ به صورت کامل توسط پرداخت‌یارها انجام خواهد شد و این فرآیند توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با عنوان «کارگزار صدور نماد» برون‌سپاری می‌شود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.